iemand ooit zo'n apparaat gezien/gebruikt?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik kwam dit tegen op het web..vraagje..heeft iemand ooit weleens zo'n apparaat gehad?? is het wat? of niet..
http://www.comtronics.nl/Stylistic_500.html

"You're only as good, as what you did last week."

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:51

winnie

de poes...

Zonder dat ik zo'n ding in handen heb gehad: win95 en een 486 dx2 50 is niet geweldig. EN hoe ga je er extra software opzetten?

• oh,when?
  • Niet online
ja..dat dacht ik dus ook al..maar misschien had iemand hem opengebroken, en hem vet getweakt..naar een P200 met 32 RAM ofsow ;)

"You're only as good, as what you did last week."

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Moet je met dat pennetje gaan typen?

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:29

franklin

denkt teveel...

rustig afwachten! die nieuwe transmeta chips gaan oa in dit soort devices geplaatst worden! dus scherm, win, zuinige accus, pennetje, bluetooth (!), gsm en gaan :)

• klaaz
  • Laatst online: 25-08 07:14

klaaz

it's me!

Niet gehad dit apparaatje.

Wel een compaq notebook met druk gevoelig scherm. Is al een aantal jaartjes geleden. Dat scherm kon je volledig om het notebook heen klappen zodat je een echt 'schrijf"blok had.

ik moet zeggen: alle notebooks vielen qua gebruiks gemak na die tijd tegen.

Dat met de pen de muis nabootsen is ongeëvenaard op een notebook waar je normaal gesproken een glidepad oid voor moet gebruiken. Heb overigens ook wel eens iemand de weg gevraagd die plots zo'n fujitsu pakte en het adres van een klant op te zoeken om uit te kunnen leggen waar het ondgeveer was, gelijk de halve menigte eromheen. Hadden ze nog nooit gezien ;)
Pagina: 1