Zoals jullie al zien in de kop van dit topic heb ik een klein probleem.
Ik heb sinds enige tijd een E6600 in combinatie met de P5wdh deluxe van asus. Maar ik kom hierbij dus niet hoger als 333 mhz fsb wat dus best wel een tegenvaller is. Om het te verduidelijken mijn systeem post niet na de 335 fsb. Veel mensen komen veel hoger als dit dus ik hoop dat ik door middel van dit topic uit de brand geholpen kan worden.
De specs van het systeem zijn:
E6600 2.4 ghz @ 3.0 (333)
P5WDH Deluxe bios 1401
Geil pc6400 800 mhz @ 2 GB op 1.8v
Zalman CNPS-9500
OCZ GameXstream 600Watt
Nvidia XFX geforce 7950 GX2
creative 5.1 audigy 4
WD raptor 74 GB hierop staat mijn OS.
Samsung spinpoint 250GB
De settings in mijn bios staan momenteel vrij standaard.
MCH voltage staat op stock dit met een stap verhogen mocht niet baten.
Core voltage staat momenteel op 1.275 ondervolt dus. Al krik ik dit naar 1.4 volt dan nog kom ik niet verder. Mijn FSB termination voltage staat ook op stock en verhogen met 1 stap hielp ook niet.
Ik heb dus zo'n beetje alles geprobeerd maar niets wat ik kan bedenken en/of opzoeken helpt. Aangezien ik niets wil frituren wil ik geen rare capriolen uithalen en ben ik al blij als ik de 3.4 GHZ haal.
Alvast bedankt voor de hulp
Ik heb sinds enige tijd een E6600 in combinatie met de P5wdh deluxe van asus. Maar ik kom hierbij dus niet hoger als 333 mhz fsb wat dus best wel een tegenvaller is. Om het te verduidelijken mijn systeem post niet na de 335 fsb. Veel mensen komen veel hoger als dit dus ik hoop dat ik door middel van dit topic uit de brand geholpen kan worden.
De specs van het systeem zijn:
E6600 2.4 ghz @ 3.0 (333)
P5WDH Deluxe bios 1401
Geil pc6400 800 mhz @ 2 GB op 1.8v
Zalman CNPS-9500
OCZ GameXstream 600Watt
Nvidia XFX geforce 7950 GX2
creative 5.1 audigy 4
WD raptor 74 GB hierop staat mijn OS.
Samsung spinpoint 250GB
De settings in mijn bios staan momenteel vrij standaard.
MCH voltage staat op stock dit met een stap verhogen mocht niet baten.
Core voltage staat momenteel op 1.275 ondervolt dus. Al krik ik dit naar 1.4 volt dan nog kom ik niet verder. Mijn FSB termination voltage staat ook op stock en verhogen met 1 stap hielp ook niet.
Ik heb dus zo'n beetje alles geprobeerd maar niets wat ik kan bedenken en/of opzoeken helpt. Aangezien ik niets wil frituren wil ik geen rare capriolen uithalen en ben ik al blij als ik de 3.4 GHZ haal.
Alvast bedankt voor de hulp