FPtellertjes voor t aantal reacties van slag?

Pagina: 1
Acties:

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat me al een tijdje opvalt bij FP-artikelen en andere zaken waarop gereageerd kan worden;

Tussen het artikel en de daadwerkelijke reacties staat zo'n uitklap menu'tje met "xx reacties onzichtbaar op je huidige niveau (x)" Als je die uitklapt zie je keurig hoeveel reacties er op ieder niveau zouden moeten zijn. Gek genoeg tel ik bij ieder niveau significant minder reacties dan die tellertjes aangeven. Op hoge niveaus kan het zelfs zo zijn dat er bijvoorbeeld 3 of 4 reacties zouden moeten zijn en uberhaupt geen verschijnen...

Volgens mij klopt dat niet helemaal :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De tellertjes geven het aantal posts met die waardering of hoger aan. Als een +4-post echter een reactie op een lager gewaardeerde post is, en je kiest +4 als leesniveau, dan wordt de lager gewaardeerde post niet getoond en daarmee valt ook de +4-post buiten beeld.

Als je de 'platte' weergave kiest zal je merken dat de aantallen posts die je te zien krijgt, wel in overeenstemming met de tellertjes zijn :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.