Na het branden van een DVD op mijn zgan Philips DVD writer heb ik het volgende probleem:
Data en MP3 en Films zelfde probleem, (voorbeeld is met MP3 dvd)
Mijn DVD writer:
Leest de DVD (explorer of verkenner)
Speelt de DVD in WMP10
Laat de DVD Titel zien in my computer
Mijn DVD spelers (laptop en PC)
Leest de DVD niet!
Speelt de dvd wel!
Laat de DVD Titel ook zien in my computer.
Het probleem zit em dus in het feit dat ik DVD's wel kan afspelen (dus er staat wel wat op) maar ze niet kan verkennen. Bijvoorbeeld met foto's op de DVD.... ik kan ze wel in een slideshow zien met het keuze menu automatisch afspelen, maar als ik de dvd probeer te openen in explorer of verkenner doet de pc dat niet. (ik krijg geen foutmelding, doet gewoon alsof er niks in zit)
Ik heb geprobeerd of het aan wel of niet multisessie kon liggen.... maar ook als ik de DVD zonder multisessie maak is precies! het zelfde probleem aan de hand.
Oh ik gebruik de nieuweste en een na nieuwste NERO.
Wie o Wie kan mij helpen.... ?
Data en MP3 en Films zelfde probleem, (voorbeeld is met MP3 dvd)
Mijn DVD writer:
Leest de DVD (explorer of verkenner)
Speelt de DVD in WMP10
Laat de DVD Titel zien in my computer
Mijn DVD spelers (laptop en PC)
Leest de DVD niet!
Speelt de dvd wel!
Laat de DVD Titel ook zien in my computer.
Het probleem zit em dus in het feit dat ik DVD's wel kan afspelen (dus er staat wel wat op) maar ze niet kan verkennen. Bijvoorbeeld met foto's op de DVD.... ik kan ze wel in een slideshow zien met het keuze menu automatisch afspelen, maar als ik de dvd probeer te openen in explorer of verkenner doet de pc dat niet. (ik krijg geen foutmelding, doet gewoon alsof er niks in zit)
Ik heb geprobeerd of het aan wel of niet multisessie kon liggen.... maar ook als ik de DVD zonder multisessie maak is precies! het zelfde probleem aan de hand.
Oh ik gebruik de nieuweste en een na nieuwste NERO.
Wie o Wie kan mij helpen.... ?