Gaarne zou ik van jullie willen vernemen welke linux distributie het beste gebruikt kan worden voor een webserver. En uiteraard de reden waarom.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Weet inderdaad dat GUI's niks zijn (rot raq's). Toch ga ik uiteindelijk wel een GUI schrijven. Dit omdat het een mooi extra is voor je klanten.Op woensdag 31 januari 2001 18:40 schreef Jotti het volgende:
Als je echt niet aan BSD wilt, neem dan idd Debian of Slackware. Geen overbodige troep, geen harde schijf ter grootte van het universum nodig om te installeren.
Owja, ik hoef je natuurlijk niet te vertellen dat je aan een GUI op een server helemaal _niks_ hebt.
Verwijderd
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Dit doet me denken aan 'Windows Update' ... Alleen dan zonder "en erg stevig :)"Op woensdag 31 januari 2001 19:06 schreef j3p het volgende:
Debian all the way, 1 commando'tje en je systeem is up to date met evt laatste patches enzo.. en erg stevig
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Modjes in action !!
-- © 2
Dat soort GUI's bedoelde ik niet eensOp woensdag 31 januari 2001 18:51 schreef HPC het volgende:
Weet inderdaad dat GUI's niks zijn (rot raq's). Toch ga ik uiteindelijk wel een GUI schrijven. Dit omdat het een mooi extra is voor je klanten.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Modjes in action !!
-- © 2
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
HUH?Op donderdag 01 februari 2001 14:52 schreef Renegade het volgende:Stichting Domein Registratie NEderland draait op Slackware BSD.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Volgens mij gebruiken ze daar BSDi. Maar for the record: de domein-database is een Oracle systeem op ontzettend brakke Sun hardware. Daar zijn echt continu problemen mee geweest, zeker toen ze net op het nieuwe systeem overgingen.Op donderdag 01 februari 2001 16:39 schreef Renegade het volgende:
Woops, my bad, draait wel op een BSD.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º