Ik heb een script in mijn icon lopen wat de namen van de topics waarin in heb gereageerd opzoekt via de XML feed met de volgende URL: http://gathering.tweakers...67559?limit=1&ReactID=***
Dit werkt natuurlijk prima voor topics in de publieke gebieden van GoT, dat zou het zonder ReactID ook. Helaas willen topics in de HK en ABO bijvoorbeeld niet meer werken sinds de merge (kan ook al langer zijn, heb niet zo opgelet).
Ik heb een nieuwe ReactID natuurlijk, dus die gebruik ik ook. Zelfs als ik met een andere browser (vanaf mijn eigen PC, zonder cookies) probeer werkt het niet meer. Ik krijg dan:
Ik heb ipv ReactID ook TNETID en TnetID geprobeerd, maar die werken geen van beiden. Is het nog mogelijk om op deze manier een topic op te vragen of zou mijn script het TnetID cookie mee moeten gaan sturen om nog te werken?
Dit werkt natuurlijk prima voor topics in de publieke gebieden van GoT, dat zou het zonder ReactID ook. Helaas willen topics in de HK en ABO bijvoorbeeld niet meer werken sinds de merge (kan ook al langer zijn, heb niet zo opgelet).
Ik heb een nieuwe ReactID natuurlijk, dus die gebruik ik ook. Zelfs als ik met een andere browser (vanaf mijn eigen PC, zonder cookies) probeer werkt het niet meer. Ik krijg dan:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <react> <section title="framework"> <error_message_raw>User not allowed to access this forum</error_message_raw> <error_message>User not allowed to access this forum</error_message> <error_string>forum::get_forumdata::forum_not_allowed</error_string> <error_object>global_error</error_object> <error_translation>De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum</error_translation> <action>list_messages</action> </section> ... </react> |
Ik heb ipv ReactID ook TNETID en TnetID geprobeerd, maar die werken geen van beiden. Is het nog mogelijk om op deze manier een topic op te vragen of zou mijn script het TnetID cookie mee moeten gaan sturen om nog te werken?
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!