Laptop hekent mp3-stick en ipod niet meer

Pagina: 1
Acties:

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Wanneer ik een mp3-stick of ipod in 1 van de usb poorten stop kan ik hem niet gebruiken, het "groene pijltje" staat wel onderin beeld en ik kan het apparaat ook "veilig verwijderen". In het verleden heeft hij het wel gedaan en ik kan me niet herinneren dat ik in die tussentijds iets aangepast heb. Een normale opslag-dongle pakt die wel gewoon.

Ik had begrepen dat het aan instellingen kan liggen die te vinden zijn bij "rechter muis deze computer" -> "properties" -> "Hardware" -> "Device Manager" Hier zou een ! of een ? moeten staan bij een verkeerde instelling, dat staat er echter niet.

Iemand enig idee?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Je kan een keer proberen om de usb devices te verwijderen in je device manager, als je dan opnieuw opstart zal deze opnieuw geïnstalleerd worden. Het lijkt in ieder geval meer op een software dan hardwareprobleem ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• nmgn231
Het beste kan ik dit hele rijtje universal serial bus controllers ,verwijderen?

Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/2605/devicemanagernj0.png

[ Voor 12% gewijzigd door nmgn231 op 02-11-2006 09:57 ]

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:05
Toevallig ITunes geupdate ? (Ik weet niet of het probleem nog steeds is) ITunes had een update uitgebracht die de Ipod juist niet meer werd herkend en de muziek werd verwijderd.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• nmgn231
Ja, daar zat ik in eerste instantie ook aan te denken maar 1. een usb-mp3-speler herkent die ook niet en 2. de nieuwste winamp zou de ipod ook moeten herkennen maar dan ziet hij hem ook niet.

[ Voor 6% gewijzigd door nmgn231 op 02-11-2006 10:27 ]

• nmgn231
Turkish schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:14:
Je kan een keer proberen om de usb devices te verwijderen in je device manager, als je dan opnieuw opstart zal deze opnieuw geïnstalleerd worden. Het lijkt in ieder geval meer op een software dan hardwareprobleem ;)
Heeft helaas niks gevonden...
Iemand?

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
ik denk dat je schijfnaam al bezet is. probeer het volgende:

Steek je apparaat in, als het groene pijltje onder staat doe je het volgende:

My Computer > Rechter muis > Manage
Je krijgt computer management tezien.
Kies links in het rijtje onder "Storage": "Disk management"

Er staat dan een lijstje van je disks en hun letter. Kijk eens of je letter door een van de apparaten (mp3 speler, geheugen stick etc.) al gebruikt is, en verander de letter desnoods naar een waarvan je 100% zeker weet dat die niet gebruikt is. (Dus in My computer ook niet als Netwerkschijf oid)

Druk op OK etc. en kijk onder My Computer of je apparaat er staat.

Ctrl+k

Pagina: 1