Toon posts:

[XPSP2] Live messenger en/of een IE7 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds de installatie van IE7 heb ik het volgende probleem.

Als ik in Live Messenger klikt op het Icoontje dat de mail aangeeft opent zich een IE7 venster dat er uitziet als een IE6 venster en daarna ontpopt zich er een 2e venster wat 100% IE7 is. In geval van hotmail.com komt hij dan met de melding dat me pasport/live account niet de juiste gegevens bevatten en blijft hij hangen op de passport.net inlog in plaats van automatisch door te loggen in me mail.

Hier voorbeeld 2: Als ik een URL snelkkoppeling maak op het bureau blad gebeurd het volgende,
eerst opend zich een IE7 venster dat er uitziet als een IE6 venster en daarna ontpopt zich er een 2e venster wat 100% IE7 is. In dat tweede venster wordt dan de site geladen.

Hoe kan ik dit oplossen?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:08

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Klinkt alsof IE 7 naast IE 6 werkt. Beetje vaag dus, miss een reinstall van IE 7 proberen /MSN ?

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Nee, want geeft in de IE7 die er uitziet als IE6 aan in de about dat het IE7 is. Reinstall al een paar x gedaan!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:08

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Start anders IE 7 op (via link in Start Menu, anders in je Porgram Files folder op de C:\), ga naar tools-->programs--> Make default. Zo maak je iig IE 7 je default browser en zou hij ten alle tijden deze moeten opstarten.

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
IE7 is dat al en ook al gedaan, helpt niks!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En IE7 verwijderen en compleet even opnieuw installeren? Dat werkt wel ? Gebruik je misschien nog een beta van IE7?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1