[DVD] Windows crashed na invoeren dvd

Pagina: 1
Acties:

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-07 15:55
Ik heb een video dvd (The Big Lebowski) legaal, nieuw en onbeschadigd, ik steek hem in mijn nec 2500 (firmware van 2510) en vervolgens draait windows in de spoep.
explorer reageert niet meer en system idle proces gebruikt een flinke hoeveelheid van de processor.
als ik explorer beëindig en de dvd er uit haal en vervolgens explorer opnieuw start krijg ik geen startbalk meer enz.
afsluiten werkt ook niet meer, dan blijft hij gewoon in het "shutting down" scherm hangen.
andere films werken prima, zonder problemen, net nog een gekeken, en de Big Lebowski dvd werkt wel in mijn ps2 en op de laptop, dus daar kan het ook niet aan liggen.
alleen deze dvd in combinatie met mijn pc gaat niet goed.
aan de dvd speler te horen kan hij de dvd niet goed lezen ofzo, hij hakkelt lijkt het wel.
Ik gebruik power dvd 7, maar daar zover hij niet eens.
automatisch afspelen staat trouwens uit, en behalve de film staat er geen andere software op de dvd zover ik weet (zoals van die ingebouwde dvd spelers enz. )

normaal als hij een dvd niet kan lezen dan draait windows weer gewoon zodra ik de dvd er uit haal, maar dat is nu niet het geval, ik snap er niets van.

• HKS-Skyline
is er werkelijk niemand die mij kan helpen?
ik kom er niet uit namelijk :|

• HKS-Skyline
dank voor alle reacties :>

ik heb het ondertussen zelf uitgevonden, mijn dvd brander begind rot te worden, andere dvd speler er in gehangen en het probleem was opgelost