HP DV5000 en XP installeren.. Drama..

Pagina: 1
Acties:

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
Hoi,

Na lange tijd windows niet opnieuw geinstalleerd te hebben vandaag toch maar een geprobeerd om op mijn DV5000 windows te herinstalleren.

Nu is dit mijn eerste laptop waar GEEN cd´s bij geleverd worden, en waar volgens HP alles op de harde schijf staat. Echter krijg ik windows er niet fatsoenlijk op.. Uit nood heb ik maar de recovery schijf van mijn oude DV1000 gepakt.. Echter heb ik behalve Windows zelf nu helemaal niks, geen enkele driver is meegeinstalleerd.

Er staat op een heel klein papiertje dat wel in de doos zat, dat er bij het opstarten op F11 gedrukt moet worden, om vanaf de harde schijf recovery naar fabrieks instellingen te doen.. Dit werkt echter niet, na het duwen op F11 gebeurt er gewoon NIKS.. En trust me, ik heb een hele tijd lopen duwen, en spammen op die F11 knop.

Heeft iemand enig idee hoe ik op die laptop WEL bij de normale installer kom, die dus wel de drivers enzo mee installeerd.. Het zou normaal geen probleem zijn om een andere schone windows te gebruiken, maar HP is te koppig om de drivers online te zetten die ik nodig heb om de bende draaiende te krijgen..