2 nieuwe MSN Contacts offline

Pagina: 1
Acties:
  • 549 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Twee contacts hebben mij toegevoegd waarvan ik op msn helemaal geen melding kreeg. Dus ik denk die voeg wel handmatig toe, dan werkt het. De contactpersonen worden toegevoegd maar blijven offline.

Na een uur (reinstall msn, schoonmaken van user settings etc.) dacht ik eens van laat ik het eens op mijn laptop proberen. Ik zet hem aan, log in op msn en de 2 nieuwe contactpersonen online. Ik de contactpersonen toegevoegd aan een groep en weer op mijn pc inloggen. De contactpersonen blijven gewoon offline in het kopje (andere contactpersonen).

Ook even voor de duidelijkheid, het zijn dus geen contacts uit mijn addresslist, maar echt messenger contactpersonen.

[ Voor 24% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 01:29 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

windows live messenger zeker?

probeer 7.5 maar eens.... live heeft namelijk nogal wat bugs blijkbaar, ook inlogproblemen enzo

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Executor16
  • Niet online
ja met 7.5 komen ze wel gewoon online.. maar wtf ? ik heb ze op de pc toegevoegd en daar komen ze niet online in messenger live. En op de andere wel :/

[ Voor 12% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 01:30 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Executor16 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:08:
ja met 7.5 komen ze wel gewoon online.. maar wtf ? ik heb ze op de pc toegevoegd en daar komen ze niet online in messenger live. En op 2 andere pc's en op een laptop komen ze wel online :/
tsja... messenger live he. Daarom draai ik nu 7.5, totaal geen troubles. Met live kon ik trouwens niet eens meer inloggen, geen foutmelding niks maar ding bleef gewoon aanmelden.... 7.5 derop gezet, werkt perfect!

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 20:30
Ik had hetzelfde probleem, tot vandaag: Hahn in "Windows Live Messenger - deel 2" :)

The devil is in the details.

• Executor16
  • Niet online
Dat was dus de oplossing :D je hebt me echt van een format gered. haha _/-\o_
Pagina: 1