SONY Fontopia voor maar 39 piek :):):):):):)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leuk bericht: :7:7:7:7:7

Die SONY Fontopia oordoppies die gewoonlijk 170 piek kosten(ik heb ze zelf ook voor 170 piek gezien) kosten bij de kijkshop in Utrecht maar 39 piek. Echt precies het zelfde type-nummer. Ik wist niet wat ik zag en ook niet hoe snel ik ze moest kopen:P:7:P

geweldig:P:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-07 22:16

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

zijn dat niet de dingen die je gratis bij je discman krijgt ? naam fontopia komt me wel bekend voor of zijn daar veel verschillen in ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Bedoel je de MDR-E888? Die heb ik dus zelf ook. Echt maar 39 piek?? Dan koop ik ook een reserve exemplaar :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is de MDR-E829v

Dat is degene die bij Staffhorst 170 piek is en bij kijkshop 39 piek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Dan klopt die prijs van 170 piek niet, want de 888 is al een paar jaar de koning van de fontopia's :7 En die kost al die tijd al 169 piek. 170 piek voor een 829 lijkt me dan een beetje veel :?

Ik heb ff gezocht, maar het model bestaat (officieel) niet eens! Heb gekeken bij Sony zelf, en ik heb gezocht op het net. 811, 821, 848 en 888 zijn de enige modellen die er bestaan. M'n vorige doppies waren de 868 en die waren ook beregoed. Ik snap niet wat voor model je hebt, maar als ze goed klinken dan moet je er gewoon lekker blij mee zijn :) Ik wil echt niks anders meer dan die 888 doppies :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 14:49
oordoppies gaan altijd zo snel kaput bij mij ;(

heb nu toch al tijdje philips dingetjes :)

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind de MDR-E829v echt geweldig klinken. Veel bas erin ook zonder basboost. Er zitten ook van die zachte losse dopjes bij die je er omheem kan doen. Als je die erom doet sluiten ze nog beter aan en klinkt het nog harder en beter.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 31 januari 2001 18:29 schreef Simon2 het volgende:
Ik vind de MDR-E829v echt geweldig klinken. Veel bas erin ook zonder basboost. Er zitten ook van die zachte losse dopjes bij die je er omheem kan doen. Als je die erom doet sluiten ze nog beter aan en klinkt het nog harder en beter.:P
Ik heb ze gevonden! In Duitsland kosten ze 30DM, dus die prijs van 170 gulden klopt ECHT niet. Bovendien klinken de duurdere Sony's nog veel en veel beter, maar als je met deze al tevreden bent dan is dat mooi :) Ik heb zelf een keer Sony's van 80 gulden gehad, en dat vond ik een ramp. Die duurdere zijn veel geld, maar ze zijn het wel DIK waard.

Die hoesjes er omheen doen is inderdaad veel beter voor de bass, en het zit ook lekkerder want ze donderen dan niet meteen uit je oren. Ik draai zelf vaak wat dance en allerlei andere muziek met veel bass. Die 888 geven zoveel bass dat je echt oorpijn krijgt als je te lang luistert >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al 4 paar van die Groove dingen versleten :(
ala 50,-
Volgende wordt zo een ding om in mn dikke nek te leggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Sennheiser HD-200, geen oordopjes dus. Maar er zit echt supergeluid in. Ook nog eens 2 jaar garantie!
http://www.sennheiser.com/headphones/dynamic/hd200.htm
Pagina: 1