Toon posts:

"Bureau - accesoires" verwijderen middels policies (W2K (3)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het opbouwen van de gebruikersmenu's zou ik ook graag de optie "Bureau - accessoires" verwijderen, het liefst via policy's of registerysettings.

Helaas, ik krijg dit op deze manier niet voor elkaar. Is echt de enige manier om dit te bereiken door het allusers/defaultusers-profile aan te passen ? Ik hoop het niet.

Bedankt voor de hulp alvast.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:03
In de default user staat toch het voledige menu structuur. hier moet je hem dus aanpassen. aangezien dit je template user is..

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Regman_XP
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-02 20:06
Volgens mij gaat het niet lukken maar wat je kan proberen is om via een policy de NTFS rechten op de map te ontnemen, Windows kan dan niet meer in de map kijken en laat de inhoud niet zien.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:03
Regman_XP schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:16:
Volgens mij gaat het niet lukken maar wat je kan proberen is om via een policy de NTFS rechten op de map te ontnemen, Windows kan dan niet meer in de map kijken en laat de inhoud niet zien.
Als je geen rechten geeft aan de default user kan je ook geen new user aanmaken :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Topicstarter
Dus, zit er echt niks anders op dan "domweg" de directory bureau-accessores te verwijderen uit het defaultuser-profile in mijn geval.