Toon posts:

Aanpassen site design aan Mozilla Firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heren, Goededag!

Ik heb een site (www.disney.nl) die representatief is onder Explorer maar niet onder Firefox & Safari en zou graag in contact willen komen met iemand die mij kan ondersteunen.

Neem svp contact op via deze topic.

Mvg Cedric

[ Voor 3% gewijzigd door André op 02-11-2006 09:34 ]

Verwijderd

Hallo dame,

GoT is niet echt bedoeld om mensen te zoeken die jou gaan helpen om je site te fixen buiten het forum om, daarvoor moet je op een vacature-site zijn.

GoT is bedoeld om andere mensen te helpen of om zelf een probleem te posten waar je echt niet uitkomt.

Ik heb je site (en je code) bekeken en ik raad je aan om 'm helemaal opnieuw op te bouwen en dan direct tijdens het bouwen te testen in de meestgebruikte browsers. Want als je nu elke keer een dingetje gaat fixen wat niet goed werkt in bijvoorbeeld FireFox, dan wordt het een beetje 'water naar de zee dragen'. Want het het is niet alleen maar dat je site anders wordt weergegeven in FireFox/Opera/enz, maar zet bijvoorbeeld maar eens je afbeeldingen uit in je browser, dan blijft er amper iets over van je site, wat dus wil zeggen dat je belangrijkste bezoekers --> de zoekmachines, ook erg weinig met je site kunnen. En met JavaScript uit werkt je site trouwens ook niet echt fijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 23:16 ]

Verwijderd

Het beste advies is denk ik... tabellen alleen gebruiken waarvoor ze zijn bedoeld, en dat is dus niet layout! Daarvoor kun je het beste andere elementen gebruiken zoals <span> en <div>. De vormgeving doe je vervolgens in CSS. Verder moet je zoals Sandra al aangaf, tijdens het developpen gelijk testen in alle browsers waarin jij wil dat het er goed uit ziet.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:48

André

Analytics dude

Dit soort topics zijn niet de bedoeling hier. Werving mag niet en zelfredzaamheid is gewenst.

Dit topic is gesloten.