Toon posts:

Geen beeld met Hauppauge WinTV-PVR-150MCE

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle drivers geinstalleerd, ook alle software.
Kanalen vindt hij wel maar beeld of geluid krijg ik niet, niet op de composite aansluitingen en niet op de COAX.
Ik draai Windows XP SP2

Wie helpt me verder?

Verwijderd

Ik niet >:) >:)

Sorry, kon het niet laten....

Modbreak:Als ik jou was zou ik het toch maar laten in het vervolg

[ Voor 18% gewijzigd door voodooless op 02-11-2006 19:59 ]

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:16
Deze is alleen voor MCE...Misschien geen SP2 support?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Vurabes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-02 12:02

Vurabes

Homo Sapiens Informaticus

Nadat ik de installatie volgens het boekje had uitgevoerd had ik hetzelfde probleem. De MPEG2 decoder na afloop nog een tweede keer installeren heeft het probleem bij mij opgelost. Dat zou je dus eens kunnen proberen.
coptician schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:48:
Deze is alleen voor MCE...Misschien geen SP2 support?
Werkt bij mij nu prima onder SP2.

[ Voor 32% gewijzigd door Vurabes op 01-11-2006 22:55 ]

On a clear day you can C#

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:16
Oh, jij hebt er een boekje bijgekregen? Weet je zeker dat het MCE is en heb je misschien een pdf-versie voor me?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Vurabes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-02 12:02

Vurabes

Homo Sapiens Informaticus

Volgens het boekje was meer bedoeld als uitdrukking. Ik heb de informatie uit deze en deze handleiding gecombineerd.

Ik weet redelijk zeker dat het de MCE versie is ja, of de stikker, de factuur en de aanbieding van de leverancier zijn alle drie onjuist. Bij de aankoop heb ik nog een discussie gehad met de verkoper. Hij vertelde mij dat hij het niet binnen een halfuur aan de gang kreeg in Windows XP Pro. Het is mij uiteindelijk ook niet binnen die tijd gelukt maar het draait nu zonder problemen.

On a clear day you can C#

Verwijderd

Topicstarter
Na een 2e keer installeren van de decoder werkt het, niet erg goed vna hauppauge...

edit: Op 60Hz krijg ik nu flikkerend beeld, enig idee hoe dit op te lossen is?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 19:41 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59

voodooless

Sound is no voodoo!

Moonstyle, vertel even wat meer over je instellingen! Maak desnoods een screenshot.

60Hz is niet goed, Je moet hem gewoon op PAL zetten. Zorg dat je een zenderkaart hebt zodat je de frequenties makkelijk kunt vinden, scheelt een berg zoekwerk, en maakt het instellen makkelijker.

Zet de volgende keer ook wat meer info in je topicstart, het is wel erg magertjes.

[ Voor 13% gewijzigd door voodooless op 02-11-2006 20:08 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het probleem is dat ik wel goed TV kan kijken maar als ik mijn xbox360 erop aansluit (die in 60Hz mode staat omdat sommige games anders niet draaien) krijg ik erg raar en flikkerend beeld. Ik zou niet weten welke instellingen jullie moeten weten. Roep maar en ik maak er een screen van

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:41
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:11:
Nou, het probleem is dat ik wel goed TV kan kijken maar als ik mijn xbox360 erop aansluit (die in 60Hz mode staat omdat sommige games anders niet draaien) krijg ik erg raar en flikkerend beeld. Ik zou niet weten welke instellingen jullie moeten weten. Roep maar en ik maak er een screen van
Helaas, dit gaat dus niet werken... :(
Uit de X-box komt waarschijnlijk een zogenaamd PAL60 signaal.
Deze videomode wordt helaas nog steeds NIET ondersteund door de Hauppauge WinTV2000 applicatie.
Het bizarre is dat de drivers deze videomode namelijk wel ondersteunen!

Zie ook:
SHSPVR Forum: WinTV2000 and PAL60 mode?

Misschien kun je de X-Box instellen op echte NTSC output?
Mogenlijk dat dit wel werkt?

Verwijderd

Vurabes schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:12:
Volgens het boekje was meer bedoeld als uitdrukking. Ik heb de informatie uit deze en deze handleiding gecombineerd.
Goeie info!
Ik heb er geen handleiding bijgekregen namelijk.

On Topic:
Kijk even hoe je standaard settings zijn van beeld en geluid (dat je hem bijv. op headset hebt staan i.p.v. boxen e.d.).

Verwijderd

Topicstarter
Deze videomode wordt helaas nog steeds NIET ondersteund door de Hauppauge WinTV2000 applicatie.
Het bizarre is dat de drivers deze videomode namelijk wel ondersteunen!
Kan ik hieruit afleiden dat het dus wel werkt als ik een ander programma gebruik? Bijvoorbeeld Pinnacle Studio ofzo?
Pagina: 1