hey hey,
ben nieuw hier, dus dit wordt me eerste post...
ik heb nu een redelijk langzame computer staan, en wil graag een systeempje kopen waar ik weer mee verder kan en waar ik op uit kan bouwen...nu ben ik op marktplaats iemand tegengekomen waarmee ik mail over zijn computer die hij verkoopt, volgens hem zijn dit de specs:
Compleet Intel Pentium 4 2,8 GHz Systeem
asus moederbord p4p800 SE
intel p4 processor 2,8 ghz
160 gb hardschijf
1024 mb ddr geheugen
128 mb nvidia videokaart (Geforce 3 Ti-200 )
nec DVD brander Dual Layer
6 usb
netwerk kaart
geluid onboard
Werkend te zien met
Windowds xp prof met service pack 2
office nl
dat alles voor 350 euro met een hele mooi case lijkt me echt gaaf, zij het niet dat ik iets niet kan duiden...
hij zegt namelijk dat zijn videokaart een 128 mb nvidia videokaart (Geforce 3 Ti-200 ) kaart is. nu heb ik hier op het forum er even op gezocht, maar overal kon ik deze kaart alleen maar vinden in 64mb versie....
mijn vraag is dus: bestaat deze kaart wel, of is dit een neppe?
(daarbij zou ik graag, ondanks dat het eigenlijk niet mag, willen vragen of mensen over dit systeem hun mening zouden willen geven...)
groetjes,
pluisje
**als dit in een ander topic hoort, zou een modje hem dan willen verplaatsen? want weet niet of dit nu in compleet systeem hoorde, of in apart voor videokaarten bestemde topic...**
ben nieuw hier, dus dit wordt me eerste post...
ik heb nu een redelijk langzame computer staan, en wil graag een systeempje kopen waar ik weer mee verder kan en waar ik op uit kan bouwen...nu ben ik op marktplaats iemand tegengekomen waarmee ik mail over zijn computer die hij verkoopt, volgens hem zijn dit de specs:
Compleet Intel Pentium 4 2,8 GHz Systeem
asus moederbord p4p800 SE
intel p4 processor 2,8 ghz
160 gb hardschijf
1024 mb ddr geheugen
128 mb nvidia videokaart (Geforce 3 Ti-200 )
nec DVD brander Dual Layer
6 usb
netwerk kaart
geluid onboard
Werkend te zien met
Windowds xp prof met service pack 2
office nl
dat alles voor 350 euro met een hele mooi case lijkt me echt gaaf, zij het niet dat ik iets niet kan duiden...
hij zegt namelijk dat zijn videokaart een 128 mb nvidia videokaart (Geforce 3 Ti-200 ) kaart is. nu heb ik hier op het forum er even op gezocht, maar overal kon ik deze kaart alleen maar vinden in 64mb versie....
mijn vraag is dus: bestaat deze kaart wel, of is dit een neppe?
(daarbij zou ik graag, ondanks dat het eigenlijk niet mag, willen vragen of mensen over dit systeem hun mening zouden willen geven...)
groetjes,
pluisje
**als dit in een ander topic hoort, zou een modje hem dan willen verplaatsen? want weet niet of dit nu in compleet systeem hoorde, of in apart voor videokaarten bestemde topic...**
[ Voor 7% gewijzigd door darkpluisje op 01-11-2006 21:30 ]