Vroeger had mijn buurjongen een tijdje zo'n echte arcadekast thuis staan. Echt prachtig was dat
. Nu had hij hier oa een spel voor waar ik de naam dus echt niet meer van weet. Zou iemand mij kunnen helpen want ik zou het echt heel graag weer eens spelen.
Het zag er ongeveer zo uit (let niet op mijn teken-kwaliteiten
):

Je was volgens mij een (moeder)geit die in een bakje aan de rechterkant van het scherm verticaal kon bewegen. Je had een pijl&boog waarmee je gemene kleine mannetjes, die met een ballon omhoog vlogen, uit de lucht moest knallen. Als de mannetjes de bovenkant van het scherm toch bereikten, dan begonnen ze tegen een grote steen te duwen. Als er genoeg mannetjes boven waren dan begon de steen te bewegen en viel uieindelijk op je geitenkopje.
Heeft er iemand al enig idee hoe dit spel heet?
Het zag er ongeveer zo uit (let niet op mijn teken-kwaliteiten

Je was volgens mij een (moeder)geit die in een bakje aan de rechterkant van het scherm verticaal kon bewegen. Je had een pijl&boog waarmee je gemene kleine mannetjes, die met een ballon omhoog vlogen, uit de lucht moest knallen. Als de mannetjes de bovenkant van het scherm toch bereikten, dan begonnen ze tegen een grote steen te duwen. Als er genoeg mannetjes boven waren dan begon de steen te bewegen en viel uieindelijk op je geitenkopje.
Heeft er iemand al enig idee hoe dit spel heet?
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.