[Feat] Inbouwen vertraging frontpagemenu's

Pagina: 1
Acties:

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op Tweakers.net zitten allerlei menu's. Als je met je muis van boven naar beneden beweegt en je komt onderweg een menu tegen, dan klapt dat ongewild open. Dit kan nog wel eens de tekst blokkeren die zich hieronder bevindt.

Is het mogelijk dat er daarom een kleine vertraging wordt toegevoegd aan een mouseover event als je als gebruiker over een menu heen gaat :?

Een voorbeeld van hoe ik het graag zou zien: voorbeeld. Als je snel over de menu's gaat klapt er niets uit, totdat je er kort op blijft hangen. Relevant topic: Tabmenu: muisklik of mouseover?

• bartware
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2023

bartware

@jabber.org

Ik wil me aansluiten bij deze wens.
Iets meer vertraging voor het openklappen zou fijn zijn. Er is wel vertraging voor het dichtklappen.

(Alhoewel ik het voorbeeld van Opera niet snap: die gaan bij mij net zo snel open.)

Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
idd, dit lijkt mij ook een goed plan :) Bij mij schieten die menuutjes ook altijd ongewild in beeld.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:58

momania

iPhone 30! Bam!

Die menuutjes schieten toch ook zo weer dicht :?

Lijkt mij juist irritant, dat als je het menu nodig hebt, er juist weer een vertraging in zit.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Palomar
  • Niet online
In het dichtklappen zit juist wel een seconde vertraging. Dat is bijv. irritant als je net een nieuwsbericht had willen aanklikken dat precies onder dat (onbedoeld geopende) menuutje staat. Moet je weer een seconde wachten ;)

• learn_more
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
bartware schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:18:
Ik wil me aansluiten bij deze wens.
Iets meer vertraging voor het openklappen zou fijn zijn. Er is wel vertraging voor het dichtklappen.

(Alhoewel ik het voorbeeld van Opera niet snap: die gaan bij mij net zo snel open.)
me 2!

en voor het voorbeeld van opera:

beweeg maar eens met je muis over de menu dingen heen, zonder hem er op stil te houden.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sorry voor deze schop, maar zijn er nog plannen om deze feature in te voeren :?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je het meldt op Devtrack, dan zal een devver ernaar kijken en zo nodig doorvoeren.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dit zal in de huidige frontpage layout niet meer aangepast gaan worden, maar zal meegenomen worden bij de eerstkomende redesign van de frontpage.

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 28-12-2006 13:16 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1