Toon posts:

cd rom speler

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraag over een cd rom speler ik heb een cd rom speler nog thuis leggen en een computer voeding nou wil ik die cd rom speler in een kastje bouwen met de voeding erbij voor een cd mp3 speler op mijn werk te hebben maar als ik een cd (mp3 cd of een gewone cd) in de cd rom speler doe dan lees hij hem wel maar speelt hem niet af is het mogelijk dat dat hij hem wel afspeelt zoals een gewone en een mp3 cd zonder dat er software nodig is er zit geen play knopje op de cd rom speler zelf bij de voeding weet ik wel wat ik moet doorverbinden

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Dan is er software nodig ;)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 19:39

Sjaak_Afhaak

Bleh!

1. je zit in het verkeerde subforum
2. gebruik alstublief leestekens, etc. zo is het niet te lezen.
3. mp3 is een ge-encode muziek bestand, wat niet zonder minimaal een stukje hardware naar analoge audio kan worden omgezet. ik ben nog nooit een cdrom speler tegen gekomen die mp3 cd's zomaar af kan spelen.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op GoT :)

Dit is het forum waar gediscussieerd wordt over de moderatie van reacties op nieuwsberichten op de FrontPage. Om je op weg te helpen zijn er per subforum vaak FAQ's aanwezig waarin verteld staat waarvoor het forum bedoeld is, en hoe je het beste een topic kan starten. Die topics zijn altijd een goed begin alvorens een vraag te stellen.

Denk er daarnaast aan om duidelijke, leesbare zinnen te schrijven zodat anderen je beter kunnen begrijpen. Ook het vermelden van wat je al geprobeerd hebt en waar je vastloopt, omdat ook dat kan helpen bij het vinden van het probleem en daarmee de oplossing dichterbij komt.

Dit topic is gesloten.