Hey,
Ik ben op zoek naar een budget systeem.
Ik heb nu mijn pc aan een mengpaneeltje hangen, en dat mengpaneel zit verbonden aan eeuwenoude versterker. Aan deze versterker zitten wat boxen geknupt, ook niet echt superspul.
Nu ben ik dus opzoek naar een geluidsupgrade.
Dit moet bevatten een versterker en boxen/speakers.
Ik heb ong 500 euro te besteden. Luister vooral dance/trance/hardstyle/hardcore erop, en kijk zo af en toe films. Maar gebruik het dus vooral voor muziek. Liefst dus zo veel mogelijk bass.
Maar of ik nu voor een 5.1 ,7.1 of juist losse versterker en losse speakers moet halen en hierop mijn pc aansluiten zoals nu... ik weet het niet meer...
Graag wat tips en voorbeelden van wat ik zou kunnen kopen.....
Ik ben op zoek naar een budget systeem.
Ik heb nu mijn pc aan een mengpaneeltje hangen, en dat mengpaneel zit verbonden aan eeuwenoude versterker. Aan deze versterker zitten wat boxen geknupt, ook niet echt superspul.
Nu ben ik dus opzoek naar een geluidsupgrade.
Dit moet bevatten een versterker en boxen/speakers.
Ik heb ong 500 euro te besteden. Luister vooral dance/trance/hardstyle/hardcore erop, en kijk zo af en toe films. Maar gebruik het dus vooral voor muziek. Liefst dus zo veel mogelijk bass.
Maar of ik nu voor een 5.1 ,7.1 of juist losse versterker en losse speakers moet halen en hierop mijn pc aansluiten zoals nu... ik weet het niet meer...
Graag wat tips en voorbeelden van wat ik zou kunnen kopen.....
[ Voor 42% gewijzigd door Burning_Tyre op 01-11-2006 18:02 ]
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput