Vanmorgen heb ik mijn Creative Muvo2 MP3 speler nog gebruikt. Nu ging ik net naar huis, zet m'n Muvo aan en kom in de Recovery Mode v1.00. Welke optie ik ook probeer (Clean Up, Format All etc), ik krijg de melding "Media error". Iemand dit ook meegemaakt en een oplossing gevonden? De oplossing hier helpt niet.
Kun je de speler vanuit Windows toevallig wél formatteren?
Nee, hij wordt totaal niet meer herkend als ik 'm aansluit....RoD schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:38:
Kun je de speler vanuit Windows toevallig wél formatteren?
[ Voor 4% gewijzigd door JBS op 01-11-2006 21:46 ]
Dat is MuVo2-taal voor "mijn harde schijf is onherstelbaar beschadigd geraakt". Je kunt proberen om goedkoop aan een defecte MuVo2 te komen en de schijf om te steken. Zonder werkende harde schijf kan de firmware niet ingeladen worden, en zal de speler dus inderdaad geen menu tonen, en niet herkend worden.jaccoswinkels schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:26:
Welke optie ik ook probeer (Clean Up, Format All etc), ik krijg de melding "Media error".
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Pagina: 1