[XP] Inlogscherm weg

Pagina: 1
Acties:

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04-2025
Op deze computer met XP Home is bij het opstarten van Windows het inlogscherm weg. Of beter gezegd, hij geeft dus het Windows-logo, daarna gaat 'ie naar high-res en dan zie ik een zwart scherm met een cursortje (gewoon pijltje, geen zandloper). Ik weet verder niet wat er met de PC gebeurd is, ik kreeg 'm in m'n handen gedrukt met de vraag om 'm te fixen. Maar ja, als ik geeneens kan inloggen kom ik niet veel verder als dit.

Er is absoluut geen HDD activiteit, hij staat hier al een half uur op en er gebeurd verder niets.

Ik heb me suf gezocht op zowel google als GoT, maar echt niets wijzer geworden behalve dat mensen hun inlogscherm aangepast hadden oid, maar dat is hier dus niet het geval.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

1. Twee keer op CTRL+ALT+DELETE levert niet alsnog een inlogscherm op?

2. Wat gebeurt er in Safe-mode?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04-2025
Ha, stom dat ik dat niet geprobeerd heb. In veilige modus gebeurt er eigenlijk niet veel meer, ik krijg wederom een zwart scherm (met wat tekst over veilige modus enzo), cursortje erbij, maar verder niets.

• egkunst
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-06-2025
Probeer eens een repair met windows en eventueel dit: How to recover from a corrupted registry that prevents Windows XP from starting