Toon posts:

K7T Pro 2-A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg op mijn moederbord (K7T Pro 2-A) mijn onboard sound niet aan het werken. Kan iemand me helpen? wat moet ik zeker installeren? de handleiding in de CD zijn heel vaag over de sound...

Verwijderd

kijk effe in je bios of de sound enabeld is
:?

Verwijderd

Topicstarter
jep, was het eerste dat ik heb gedaan!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik heb in de BIOS de sound disabeld staan en het werkte toch dus dat kan het probleem niet zijn.

Maar heb je alleen je mamaplankje vervangen en toen een backup van je windows teruggezet, dan herken ik je probleem.

Ook ik heb wat problemen gehad om het allemaal weer draaiende te krijgen. Maar daarvoor heb ik heel windows moeten wissen en opnieuw installeren. Eroverheen installeren werkte NIET. Dan de via drivers installeren en NIET een oude backup (ook zonder register) terugzetten want dan ben je het weer kwijt.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
drivers geïnstalleerd? B-)

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
er zijn twee plekken in het bios waar je het sound op enable moet zetten anders krijg je geen geluid, zelf een k7t-pro tijden erover gedaan om dat klote geluidskaartje uit te kunnen zetten
Pagina: 1