Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nokia N70 en KPN gprs: wel internet, geen mail en msn

Pagina: 1
Acties:

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:15
Ik heb een Nokia N70 en sinds enige tijd ben ik van Telfort overgestapt op KPN Mobile. Bij Telfort kon ik altijd probleemloss browsen, m'n email ophalen en msn'en. Nu ik bij KPN zit werkt email en msn niet meer. Ik heb alle gprs configuraties van Telfort verwijderd en (intussen al meerdere keren) die van KPN zowel via de KPN site als die van Nokia toe laten sturen, maar het maakt geen vreschil. Ik heb KPN hierover gemaild maar tot op heden geen antwoord gehad. Heeft iemand hier ervaring mee?

Roomba E5 te koop

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:12
- Heb jij dit al geprobeerd op een andere foon?
- Wat zeggen reacties in het N70 topic over dit probleem (voor zover het bestaat)?
- Zijn alle 4 stappen voor het aanmelden van mobiel internet van KPN goed doorlopen? (1. gprs, 2. wap, 3. mms, 4. i-mode (aldus de kpn site)).
- heb je al telefonisch contact gehad met KPN? (werkt m.i. sneller en beter dan via email).

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Verwijderd

sig69 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:08:
Ik heb een Nokia N70 en sinds enige tijd ben ik van Telfort overgestapt op KPN Mobile. Bij Telfort kon ik altijd probleemloss browsen, m'n email ophalen en msn'en. Nu ik bij KPN zit werkt email en msn niet meer. Ik heb alle gprs configuraties van Telfort verwijderd en (intussen al meerdere keren) die van KPN zowel via de KPN site als die van Nokia toe laten sturen, maar het maakt geen vreschil. Ik heb KPN hierover gemaild maar tot op heden geen antwoord gehad. Heeft iemand hier ervaring mee?
nieuwe verbinding aanmaken, met naam KPN Internet en als APN internet. Meer hoef je niet in te vullen (geen homepage bij verbindingen, dam werkt het niet en die homepage komt er wel te staan als je via Nokia of KPN de gegevens laat versturen)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:15
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:53:
[...]
nieuwe verbinding aanmaken, met naam KPN Internet en als APN internet. Meer hoef je niet in te vullen
Wtf? Dit werkt? Hoe kan dat werken zonder verder iets in te hoeven vullen?

Roomba E5 te koop