Dell Truemobile 1300 wireless USB-adapter Drivers?

Pagina: 1
Acties:

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Beste mensen,

Ten eerste: ik hoop dat dit topic hier juist staat.

gisteren heb ik mijn Windows een reinstall gegeven. Dat is allemaal goed gelukt met wat hulp van mensen op mIRC. Nu zou ik graag weer internet op mijn PC willen ;)

De verbinding krijg ik dmv een Dell Truemobile 1300 wireless USB-adapter. Alleen, ik krijg geen verbinding omdat ik waarschijnlijk geen drivers heb voor dit apparaat. Bij Configuratiescherm -> Systeem -> Apparaatbeheer staat dit apparaat met een ? ervoor, dwz dat het apparaat niet geinstalleerd is.

Ik ging zoeken op google en vond in de documentatie van Dell het volgende:

Insert the Dell TrueMobile 1300 Wireless USB 2.0 Adapter CD into the CD or DVD drive of your computer. If the Main Menu screen does not appear automatically, select Start-->Run and then type x:\setup.exe (where x:\ is your CD-ROM drive letter) and click OK.

Bron: Dell

Het probleem is alleen, ik heb die CD niet. Wel heb ik een andere Dell CD met drivers voor een reinstall van Windows, alleen hierop vind ik geen drivers voor deze Truemobile adapter.

Op google vind ik verder ook geen drivers voor dit apparaat, ook op GoT vind ik niks over dit probleem. :(

Nu is mijn vraag, of jullie weten hoe ik het internet weer aan de praat kan krijgen. Ik neem aan dat de enige oplossing is, drivers zoeken of er-aan-komen.

Alvast bedankt :)

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 11:12

No13

/me was here

1e hit met google:

Download drivers bij dell.com

• monnick
  • Niet online
Ja, die had ik ook al gevonden. Maar volgens mij toen ik dit pagina doorlas was dit niet de goede driver ofzo. Naja anyway, ik probeer deze download nog wel een keer.

In ieder geval, dank voor je reactie :>

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 11:12

No13

/me was here

uw sorry das voor de non-usb versie
dit zou de usb versie moeten zijn

[ Voor 55% gewijzigd door No13 op 01-11-2006 13:34 ]

• monnick
  • Niet online
De drivers zijn nu geinstallerd. Dank voor je linkje (ik had inmiddels ook al drivers op een Duitse site gevonden). Alleen ik heb nu nog steeds geen internet omdat ik geen verbinding kan krijgen. Ik blijf nog wel even aankloten / zoeken, mocht ik er dan nog niet uitkomen dan stel ik mijn vraagje wel in dit topic. ;)

• monnick
  • Niet online
Ik had nog een cd-tje van windows XP liggen. Die stop ik erin, toen kreeg ik de mogelijkheid om SP2 te installeren. Na dat te doen kreeg ik meteen verbinding.

Service Pack 2 d:)b
Pagina: 1