Ik heb een kaart van nederland waarop ik absoluut gepositioneerde anchors plaats met een rondje als achtergrond.
Elk rondje staat voor een depot van een bedrijf.
De bedoeling is dat als je op een rondje klik, het bijbehorende verborgen div zichtbaar wordt gemaakt.
Dit werkte, ook in ie. Maar daarna wou ik dat de achtergrond van de anchor veranderde naargelang hierop het laatst geklikt was ofniet (een groter rondje).
Nu werkt het naar behoren in firefox, maar ie slaat op hol.
de js functie:
de aanroep:
Ik zoek me een ongeluk of misschien de anchor geen background mag hebben ofzo, maar ik heb vooralsnog niets gevonden.
Elk rondje staat voor een depot van een bedrijf.
De bedoeling is dat als je op een rondje klik, het bijbehorende verborgen div zichtbaar wordt gemaakt.
Dit werkte, ook in ie. Maar daarna wou ik dat de achtergrond van de anchor veranderde naargelang hierop het laatst geklikt was ofniet (een groter rondje).
Nu werkt het naar behoren in firefox, maar ie slaat op hol.
de js functie:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| c_naam= false; function toggle_depot(obj) { naam = obj.id; naam_content = obj.id + '_content'; if(c_naam == naam) { } else if (c_naam == false) { document.getElementById(naam_content).style.display = 'block'; document.getElementById(naam).style.backgroundImage= "url('on.gif');"; c_naam = naam; } else { c_naam_content = c_naam + '_content'; document.getElementById(c_naam_content).style.display = 'none'; document.getElementById(naam_content).style.display = 'block'; document.getElementById(naam).style.backgroundImage= "url('on.gif');"; document.getElementById(c_naam).style.backgroundImage= "url('off.gif');"; c_naam = naam; } } |
de aanroep:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| <div id="content"> <!-- begin content div--> <div class="depot" id="name1_content"> <a style=""font-weight:bold">name 1</a><br> <br> <a>adres</a> </div> <div class="depot" id="name2_content"> <a style=""font-weight:bold">name 2</a><br> <br> <a>adres</a> </div> <div class="depot" id="name3_content"> <a style=""font-weight:bold;">name 3</a><br> <br> <a>adres</a> </div> <!-- einde content div --> </div> <div id="ned"> <div style="position:relative;width:300px;height:362px;"> <!-- begin content div --> <a onclick="toggle_depot(this);" class="depot_ins" id="name1"> </a> <a onclick="toggle_depot(this);" class="depot_ins" id="name2"> </a> <a onclick="toggle_depot(this);" class="depot_ins" id="name3"> </a> <!-- einde content div --> </div> </div> |
Ik zoek me een ongeluk of misschien de anchor geen background mag hebben ofzo, maar ik heb vooralsnog niets gevonden.