Grof modderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik stel voor om voortaan de botte bijl maar 's te gaan gebruiken. waarom is de vraag?

Bij iedere nieuwsposting over prijsverlagingen (iets waar Intel nog het meeste last van heeft) komen weer de nodige overbodige opmerkingen met AMD langs.

-Nu zal AMD zijn prijzen ook verlagen.
-Intel gaat de concurrentie met AMD aan (en verliest toch wel...)
-AMD is toch goedkoper etc

Ik weet niet waarom iederen bij het woord Intel aan AMD denkt, maar ik wordt hier niet vrolijker van.

Vandaar het voorstel dat iedere posting van dat soort direct naar 0 te gooien, ook als er ietswat interesante argumenten instaan.

Ieder product moet op zichzelf staan, als mensen deze steeds met anderen lopen te vergelijken om negatieve punten uit te lichten, dan zijn het gewoon vieze trollen. :r

[edit], ik heb hier dus een mooie illustratie
Deze reactie is netjes, maar echt overbodig.

AAAAAArrrrrgggghhhhh :r :( |:(. Welke }:O geeft deze dan nog een +1 interesant, zodat íe op +3 staat......... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:30

Jaymz

Keep on moving !

In mijn opnieuw gestartte hunt voor Modpunten heb ik daar eens wat gepost (In deze draad met de hoop dat 'ie op 1 zou blijven)

Maar je hebt gelijk, 't is echt een .... zooi

[edit: Yes, ik kan het nog |:(]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

'k weet het niet, maar deze lijkt mij op 0: overbodig te horen, en niet op -1 Troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecteinascidin: I agree. Ik mod dit soort postings al tijden meestal omlaag. Alsof prijsverlagingen uit het niets komen. Iedereen weet toch dat het een continu proces is, die prijsverlagingen. Iedere x-aantal weken weer. Ze worden ookal weken/maanden van te voren aangekondigd. Over een paar maanden komt er weer een volgende prijsverlaging -> wéér van die opmerkingen :( . Hebben sommigen dan nooit van roadmaps en product-lifecycle gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 31 januari 2001 17:52 schreef Jaymz het volgende:
'k weet het niet, maar deze lijkt mij op 0: overbodig te horen, en niet op -1 Troll.
ha, had 'm net naar nul gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

0: Inzichtvol, wel een beetje lullig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Ecteinascidin: helemaal mee eens.
* arjenk|IA vindt 0: Inzichtvol de lading wel dekken :)
Pagina: 1