Ik stel voor om voortaan de botte bijl maar 's te gaan gebruiken. waarom is de vraag?
Bij iedere nieuwsposting over prijsverlagingen (iets waar Intel nog het meeste last van heeft) komen weer de nodige overbodige opmerkingen met AMD langs.
-Nu zal AMD zijn prijzen ook verlagen.
-Intel gaat de concurrentie met AMD aan (en verliest toch wel...)
-AMD is toch goedkoper etc
Ik weet niet waarom iederen bij het woord Intel aan AMD denkt, maar ik wordt hier niet vrolijker van.
Vandaar het voorstel dat iedere posting van dat soort direct naar 0 te gooien, ook als er ietswat interesante argumenten instaan.
Ieder product moet op zichzelf staan, als mensen deze steeds met anderen lopen te vergelijken om negatieve punten uit te lichten, dan zijn het gewoon vieze trollen.
[edit], ik heb hier dus een mooie illustratie
Deze reactie is netjes, maar echt overbodig.
AAAAAArrrrrgggghhhhh
. Welke
geeft deze dan nog een +1 interesant, zodat íe op +3 staat.........
Bij iedere nieuwsposting over prijsverlagingen (iets waar Intel nog het meeste last van heeft) komen weer de nodige overbodige opmerkingen met AMD langs.
-Nu zal AMD zijn prijzen ook verlagen.
-Intel gaat de concurrentie met AMD aan (en verliest toch wel...)
-AMD is toch goedkoper etc
Ik weet niet waarom iederen bij het woord Intel aan AMD denkt, maar ik wordt hier niet vrolijker van.
Vandaar het voorstel dat iedere posting van dat soort direct naar 0 te gooien, ook als er ietswat interesante argumenten instaan.
Ieder product moet op zichzelf staan, als mensen deze steeds met anderen lopen te vergelijken om negatieve punten uit te lichten, dan zijn het gewoon vieze trollen.

[edit], ik heb hier dus een mooie illustratie
Deze reactie is netjes, maar echt overbodig.
AAAAAArrrrrgggghhhhh