ik heb een Axis 211 netwerk camera, en een mooie behulzing. Normaal can deze camera worden gevoed met een bijgeleverde adapter.
nu gaat deze camera buiten hangen en komt nu in die behulzing. In die behulzing zit al wat electronica ( sorry, heb niet veel verstand van electronica
maar goed, daarom ben ik hier) voor een fan, heater en om de camera te voeden
nu heeft die camera een extra I/O voor dergelijke, maar ook om de camera te voeden. Nu heb ik er ook een mooie connector bij gekregen waar 4 kabeltjes op kan aan sluiten. Nu staat er nergens op internet of in de handleiding hoe ik die moet aan sluiten. nu kan ik het bij geleverde kabeltje (rood/zwart in de volgende volgordes aansluiten:
RZ** *RZ*
R*Z* *R*Z
R**Z **RZ
nu kan ik rood en zwart ook nog omdraaien
... kan wel zelf proberen, maar ik heb geenzin om een kapotte camera op mijn geweten te hebben... 
en dan op de printplaat, waar de rood/zwarte kabel op aan gesloten moet staat de volgende info:
12V_ _ GND (boven die streepjes een doorgetrokken lijn..:))
24V~ 24V~
nu gaat deze camera buiten hangen en komt nu in die behulzing. In die behulzing zit al wat electronica ( sorry, heb niet veel verstand van electronica
nu heeft die camera een extra I/O voor dergelijke, maar ook om de camera te voeden. Nu heb ik er ook een mooie connector bij gekregen waar 4 kabeltjes op kan aan sluiten. Nu staat er nergens op internet of in de handleiding hoe ik die moet aan sluiten. nu kan ik het bij geleverde kabeltje (rood/zwart in de volgende volgordes aansluiten:
RZ** *RZ*
R*Z* *R*Z
R**Z **RZ
nu kan ik rood en zwart ook nog omdraaien
en dan op de printplaat, waar de rood/zwarte kabel op aan gesloten moet staat de volgende info:
12V_ _ GND (boven die streepjes een doorgetrokken lijn..:))
24V~ 24V~