[2003] RDP Service onverwacht gestopt

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-02 00:43

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Topicstarter
Ik heb sinds vorige week steeds de foutmelding " De RDP Service is onverwacht gestopt. Het systeem wordt afgesloten. ". Ik heb al geprobeerd om zelf op zoek te gaan naar de service, maar de service was onvindbaar. Ik dacht: " kom laten we in veilige modus booten " Dat heeft een tijdje gekunt, maar sinds kort verschijnt deze melding ook in veilige modus. Heb de Server ook al 3 keer opnieuw ingericht, maar dat heeft ook niet geholpen. (geformatteerd met /u schakeloptie) Heb ook al op Google gezocht, maar helaas, geen nuttige zoekresultaten. Ook gezocht op GoT, maar ook daar geen nuttige zoekresultaten. Het gaat trouwens om een Windows 2003 Server. Wie weet hoe ik van dit probleem af kom?

[ Voor 3% gewijzigd door GiantLeap op 01-11-2006 09:00 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• GiantLeap

GiantLeap

Topicstarter
Dat artikel beschrijft helaas niet mijn probleem. Zodra een user inlogt krijgt hij/zij meteen een scherm voor de neus waarop staat dat het systeem binnen 50 seconden (aftellend naar nul) wordt afgesloten, die melding verschijnt meteen als de user in is gelogd.

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat staat er in je eventlogs dan?
Als je zoals je zegt Windows al tig keer opnieuw hebt geinstalleerd en geconfigureerd: zou je dan niet eens naar een hardwaredefect gaan kijken? Tenzij je natuurlijk elke keer de zelfde software installeert. Ga dan eens stap voor stap dingen installeren, en kijken bij welk pakket/driver het probleem ontstaat.
Dat is toch wel basis troubleshooting, en zoals je weet is het hier op GoT wel de bedoeling dat je zelf moeite doet. Daar hebben we je al vaak zat op gewezen dus ik zou zeggen doe eens wat.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• GiantLeap

GiantLeap

Topicstarter
Dat is het juist. Ik kan daar niet bij omdat het systeem zosnel opnieuw opstart. Anders was het misschien wel al verholpen.

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dat je server snel opnieuw opstart kan je met f8 bij het booten uitschakelen ;)
Verder is dat iets wat je totaal niet hebt vermeldt. En de exacte namen van services ook niet. Want RDP service zal je server niet van crashen lijkt me. RPC wel, dat kan zelfs gewoon een virus zijn. Start maar een nieuw topic waarin je ons wel van voldoende info voorziet om hier iets zinnigs over kunnen zeggen, en waarin je zelf inzet toont. Het topic moet aan de regels voldoen. Waar je die kan vinden hebben we je ook al vaak zat verteld.

[ Voor 16% gewijzigd door sanfranjake op 02-11-2006 16:59 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.