Bij deze mijn 2e testcase sedert enige tijd. (1e = ardensels).
De foto's zijn al een maand oud, maar nog niet aan toegekomen om te publiceren.
Genomen op een vrijdagmorgen toen er nog veel dauw was, en de zon nog lekker laag stond.
Alles onbewerkt.
1. Bedauwd hek, sloom erbij staande zonnebloem. Die zijn zonnigste tijd ook wel gehad heeft...

2. Trein 1

3. Trein 2, kon niet goed kiezen...

4. Na Trein

5. New era, dat van het bos

6. Als Silent Thunder even meekijkt, zo krijg ik mijn straaltjes, niet de mooiste van de serie in mijn ogen... Wat jullie?

7. Hei = cool

8. Hei 2

9. Hei 3

10. Spinnewebje

11. Iets andere hei

12. Spinnewebdelirium

13. Hij had het er maar zwaar mee. Ik vond het moeilijk deze mooi op de plaat te zetten.

Nu, ik hoop dat mijn webserver niet moeilijk doet over het aantal aanvragen, maar ik ben benieuwd naar jullie reacties. Grote versies komen nog, voor die hei-foto's (Hei 1 en 2) is dat wel een toevoeging imo.
Edit: foto's KLIKbaar gemaakt
De foto's zijn al een maand oud, maar nog niet aan toegekomen om te publiceren.
Genomen op een vrijdagmorgen toen er nog veel dauw was, en de zon nog lekker laag stond.
Alles onbewerkt.
1. Bedauwd hek, sloom erbij staande zonnebloem. Die zijn zonnigste tijd ook wel gehad heeft...
2. Trein 1
3. Trein 2, kon niet goed kiezen...
4. Na Trein
5. New era, dat van het bos
6. Als Silent Thunder even meekijkt, zo krijg ik mijn straaltjes, niet de mooiste van de serie in mijn ogen... Wat jullie?
7. Hei = cool
8. Hei 2
9. Hei 3
10. Spinnewebje
11. Iets andere hei
12. Spinnewebdelirium
13. Hij had het er maar zwaar mee. Ik vond het moeilijk deze mooi op de plaat te zetten.
Nu, ik hoop dat mijn webserver niet moeilijk doet over het aantal aanvragen, maar ik ben benieuwd naar jullie reacties. Grote versies komen nog, voor die hei-foto's (Hei 1 en 2) is dat wel een toevoeging imo.
Edit: foto's KLIKbaar gemaakt
[ Voor 20% gewijzigd door Uchy op 01-11-2006 00:24 ]
One small Uch for a man, one giant Uch for mankind | specs