Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT pagina opzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een beetje links om aan mooie plaatjes en logo's te komen van UT??? IK ga namelijk een klein Clannetje opzetten en daar hoort natuurlijk een webpagina bij, alleen heb ik nie zoveel logo's en andere plaatjes voor UT.

wie kan mij helpen. ik wil niet een complete pagina jatten, dan kan ik net zo goed planetunreal op me eigen server zetten :)

Verwijderd

Altavista===>zoeken naar"unreal tournament images" oid |:(

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:32

Gallus

Cheesy

Maak wat screenshots van je clanleden ofzo.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 31 januari 2001 17:33 schreef Rafthor het volgende:
Altavista===>zoeken naar"unreal tournament images" oid |:(
jemig, ik vraag het odat misschien iemand wel gewoon een paar pagina's bij de hand heeft waar mooi spul opstaat....

ja screenshots komt natuurlijk ook....

Verwijderd

Ja screenshots maken schopt kont, maar welke F- Toets was dat ook alweer??

(p.s. ik zit ook in die clan)

verder ist wel handig als we een beetje webruimte krijgen, maar waar kun je nog een paar mb krijgen. Het liefst op een server die niet elke keer op zijn bek gaat of snottertraag is!!!!

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:34
Op woensdag 31 januari 2001 18:42 schreef Ernesto het volgende:
Direct3D screenshots kun je niet maken met een F-toets volgens mij.. Ik gebruik daar HyperSnap-DX voor. (kun je bij Tucows vinden)

...

Verwijderd

Topicstarter
welke f-toets??? :)

Verwijderd

weggaan met dat slechte HyperSnap.

pak gewoon UT en dan op F10 douwen. als het beeld fftjes stilstaat (EN LICHTER WORD) heeft is een plaatje gemaakt.

anders als het niet lukt F11

:)

veel suc7

Verwijderd

En anders F9 ;)

Verwijderd

ehhehe
tis idd f9

enne ik heb nog wel een paar highres coole pics voor je, 3max renderings van een paar models 3000x2000 resolutie, daar moet je vast wel wat moois mee kunnen :)

add me ff op icq, dan filetranser ik ze naar je

27729044

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-11 22:59

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op woensdag 31 januari 2001 18:42 schreef Ernesto het volgende:

(p.s. ik zit ook in die clan)

verder ist wel handig als we een beetje webruimte krijgen, maar waar kun je nog een paar mb krijgen. Het liefst op een server die niet elke keer op zijn bek gaat of snottertraag is!!!!
Screenshots met F9 (vergeet dan niet om de details enzo op het allerhoogst te zetten voor het mooiste resultaat).

Verder de ultieme clansite host is toch wel gamepoint.

Url wordt clan.gamepoint.net dus das lekker makkelijk en deze host geeft je 20 meg schijfruimte, cgi-scripting, php shit en is ook nog wel vrij snel.

Adres is www.gamepoint.net Je moet ff zoeken naar de juiste sectie. Maar je komt er verder wel uit denk ik..
Alsjeblieft geen dank, graag gedaan. Rekening krijg je wel achteraf. :+

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-11 22:59

Rexomnium

Vincam aut moriar

Oh ja, veel succes natuurlijk met je nieuwe clan. Khoop dat het wat wordt. Als je met warren begint, moet je met de onderste clan beginnen met uitdagen en zo beter worden en naar boven klimmen. Ga niet meteen de beste uitdagen om te kijken wat voor niveau dat is, maar doe rustig aan.

En nog een tip om je skills met 1000% :) te verhogen:
Speel Rocket Arena!

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 31 januari 2001 23:35 schreef Larzan het volgende:

[..]

Screenshots met F9 (vergeet dan niet om de details enzo op het allerhoogst te zetten voor het mooiste resultaat).

Verder de ultieme clansite host is toch wel gamepoint.

Url wordt clan.gamepoint.net dus das lekker makkelijk en deze host geeft je 20 meg schijfruimte, cgi-scripting, php shit en is ook nog wel vrij snel.

Adres is www.gamepoint.net Je moet ff zoeken naar de juiste sectie. Maar je komt er verder wel uit denk ik..
Alsjeblieft geen dank, graag gedaan. Rekening krijg je wel achteraf. :+
Dus als ik het goed begrijp hoef ik dan niet zelf de server te draaien met lag als gevolg? Maar wordt ie gehost bij gamepoint.
Ik ga es ff rondneuzen daar. in ieder geval bedankt allemaal.
Pagina: 1