Updated NVIDIA Firewall

Pagina: 1
Acties:

• XlinKk
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
Hallo, ik wil graag mijn onboard NVIDIA Firewall updaten, maar ik weet niet precies hoe ik dat moet doen.

Ik weet niet welke update ik moet downloaden en welke software ik dan eerst moet verwijderen.
Ik zie 3 NVIDIA drivers.

NVIDIA Drivers
NVIDIA Forceware network access manager
NVIDIA nTune

Ik heb een Asus A8N-E GeForce 4 Ultra moederbord.
Ik heb zelf ook al gezocht en er 1 gedownload, maar alles ging mis. En nu ben ik een beetje bang om het weer te doen.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de link van de juiste update te plaatsen en te vertellen welke driver ik moet verwijderen?

En dan had ik nog een vraagje, Update ik alleen de firewall of ook andere dingen? De hele chipset?

Groet... :9

Verwijderd

Ik gebruik die hele firewall niet meer...
Waarom niet? Omdat mijn computer ineens o.a. setups niet meer kon uitvoeren omdat deze geen geldige windows toepassingen zijn etcetera. Je kunt beter een andere zoeken... zoals Avast of iets dergelijkst. grtz.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Jah je kan dat nVidia geval beter er uit mikken.
Pak gewoon een gratis softwarematige firewall. werkt veel beter.
Desnoods de standaard Firewall van WinXP (als je Servicepack 2 hebt that is)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• XlinKk
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
McKaamos schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:51:
Jah je kan dat nVidia geval beter er uit mikken.
Pak gewoon een gratis softwarematige firewall. werkt veel beter.
Desnoods de standaard Firewall van WinXP (als je Servicepack 2 hebt that is)
Is die firewall zo slecht dan? Maar ok..ik heb de optie ''Use windows firewall with NVIDIA anti-hack feature''

maar moet ik dan mijn chipset niet updaten ofzo? Voor beter computer prestaties. :>

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-07 14:04

Sosabowski

nerd

XlinKk schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:56:
maar moet ik dan mijn chipset niet updaten ofzo? Voor beter computer prestaties. :>
"If it ain't broke, don't fix it."
Chipsets kan je niet updaten, drivers, firmware en bios-en wel. Maar dat zal je geen procenten winst opleveren. Dus blijft de vraag: "Waarom wil je je firewall updaten?"

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

XlinKk schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:56:
[...]

Is die firewall zo slecht dan? Maar ok..ik heb de optie ''Use windows firewall with NVIDIA anti-hack feature''

Installeer die handel maar eens en ga dan grote .exe files downloaden. heel vaak zal je merken dat ze corrupt aan komen.
Het idee van een firewall hardwarematig op je netwerkkaart is een heel aardig idee hoor, maar het is slecht geimplementeerd in deze chipset/netwerkkaart.

Chipsets kan je zoals gezegd niet updaten, Drivers, Firmware en Biossen wel.
Een nieuwe driver kan enigzins effect hebben op de snelheid, maar verwacht geen merkbare verschillen. Slechts meetbare verschillen (50 punten meer in 3Dmark bijvoorbeeld. Niet merkbaar, wel meetbaar)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Pagina: 1