Service & Bereikbaarheid Demon

Pagina: 1
Acties:

• overflower
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-01 14:47
He mensen,

Ik denk ga hier nu toch maar eens een berichtje posten.
Ik ben al ruim 3 jaar klant van Demon. Dit altijd zonder problemen. De service/helpdesk was altijd goed te bereiken (let wel zo goed als altijd binnen 5 min een medewerker aan de telefoon).

Echter zie ik sinds de overnamen door XS4ALL alleen maar verslechtering.
Ik heb in de afgelopen maand maar liefst 3 storingen gehad.
Het begon met een dsl storing. Deze heeft voor mij ruim 48 uur geduurd.
Ik ben gelijk gaan bellen maar moest maar liefst 38 min wachten voordat ik aan de beurt was.
De 2e keer was het mijn digitalvoice lijn, wederom gebeld toen werd de 1e keer de verbinding verbroken met de mededeling dat het te druk was en het verzoek om op een later tijdstip terug te bellen.
De 3e keer was vandaag. Dit naar aanleiding van een melding die al sinds 26 september openstaat.
Het gaat dan om het probleem dat je als klant onder [Mijn Account] --> [Digital Voice] geen rekeningoverzicht meer kunt krijgen. Door een storing worden die gegevens niet meer gegenereerd.
Een 2e reden waarom ik vandaag belde met hun was omdat ik vandaag een brief heb ontvangen. Dit met de mededeling dat de dienst Digital Voice per 1-12-2006 beïndigd zal worden. Dit wekte bij mij het vermoeden dat er dus niks meer met mijn call gedaan zou worden. Na dus een wachtijd van maar liefst 48 min kreeg ik een medewerker aan de lijn. Deze schrok van de tijd dat de melding al openstond. Hij zei: Heeft u een ogenblik......., hij komt terug en moet mij tot zijn spijt mededelen dat de ondersteuning op de dienst digital voice stop is gezet per direct. Ik heb mijn ongenoegen geuit over het feit dat mijn probleem dus open blijft staan tot in de eeuwigheid. Tevens heb ik aan gegeven het zeer jammer te vinden dat sinds de overname de dienstverlening van Demon sterk achteruitvliegt.

Ik wacht voor het moment nog even af met overstappen. Ben toch ergens nog wel benieuwd naar wat XS4ALL de huidige demon klanten gaat bieden. Maar ergens heb ik er ook schoon genoeg van om maar van het kastje naar de muur gestuurd te worden.

Ik weet niet hoe jullie erover denken en hoe jullie ervaringen zijn. Ben erg benieuwd.

Ik laat het voor nu hier even bij, maar mochten er nog ontwikkelingen zijn dan zal ik zeker niet schromen om dit hier te melden.

Mvg,

Hans

Verwijderd

Heb toevallig gisteren Demon opgezegd hoewel ik tevreden was over de snelheid en stabiliteit. Langer wachten is wel een feit geworden helaas.

Wel kreeg ik direct een aanbod om te blijven, 3 MB lijn voor 20 euro per maand ipv de huidige 31,00 of een 8 MB voor 25 euro (zonder telefonie).

Toch beeindigd per einde van deze maand.

• overflower
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-01 14:47
Zo krijg net een mail binnen dat de Dfax dienst per 1 januari 2007 ook ten einde is.
Net een van die weinige diensten die ik regelmatig gebruikte :'(

En kom net iets tegen dat ik dus ook toegang heb tot newszilla.xs4all.nl nu
En gelijk getest werkt prima

[ Voor 26% gewijzigd door overflower op 29-11-2006 18:11 ]