[XP] Kan niet direct switchen via taakbalk

Pagina: 1
Acties:

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 09:42
Al een hele tijd heb ik regelmatig last van knipperende knoppen in de taakbalk bij XP SP2.
Als ik van het ene naar het andere proggie wil schakelen beginnen de knoppen van beide proggies wel blauw te knipperen, maar hij schakelt niet om. Je moet dan echt 3 - 4 keer klikken voordat hij geopent wordt. Normaal gesproken is het 1 klik als je in bijv. Verkenner zit en je wil naar Winamp oid. Nu wordt het dus blauw of begint het te knipperen, that´s it.. Erg irritant zoals je waarschijnlijk begrijpt.

Bij taakbalk en menu start heb ik zo niks zien staan wat het zou kunnen veroorzaken.

Wie o wie?? O-)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Verwijderd

Ik heb wel het probleem gehad met Windows XP Pro SP2, dat mijn vensters blijven knipperen. Neem een voorbeeld aan msn, als iemand wat zegt begint het te knipperen, dan moet het normaal stoppen als je het venster activeert, maar het blijft gewoon doorgaan, en zo ging het ook bij deze computer, internet etc. Ik heb overigens geen SP2 meer. Ik weet dat ik net zo debiel over kom als velen anderen, die gaan vragen waarom je uberhaupt SP2 hebt geinstalleerd, en dat het slecht is, die je ook geen reet vooruit helpen, maar een ervaring rijker is natuurlijk altijd makkelijk.