[XP] Driver installeert niet?

Pagina: 1
Acties:

• KruisVuur
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-08-2021
Ik ben in het bezit van de Creative Soundblaster Audigy 4. Nu is het soms zo dat als ik het geluidsschema verander (van 5.1 naar stereohoofdtelefooon of andersom), dan kapt het geluid ermee. Nu krijg ik pas weer geluid als ik de drivers opnieuw installeer. (Mijn gevonden oplossing, misschien is er iets handigers?)

Nu had ik pas dat er alleen geluid kwam uit mijn 2 front speakers (Het geluidsschema stond echter wel op 5.1), dus ik dacht dat het weer eens wat te maken zou hebben met die k*t drivers van Creative, dus ik ging de drivers weer eens opnieuw installeren. Dus ik die setup van de drivers weer opstarten. Hij wilde eerst de oude drivers en software verwijderen en dat kon niet voordat de computer opnieuw opgestart zou worden, dus ik druk op OK om de computer opnieuw op te starten. Toen kreeg ik zo'n schermpje waarin staat dat een bepaald proces niet afgesloten kan worden en dan kan je op nu beëindigen drukken. Het ging dit keer om het proces cthelper.exe. Ik drukte op 'nu beëindigen' en dat schermpje verdween, maar er gebeurde voor de rest niets meer. Ik probeerde dus via start de computer opnieuw op te starten maar toen ik op het knopje 'opnieuw opstarten' druk gebeurde er niets. Toen heb ik de computer maar gereset en de setup handmatig weer gestart, maar dan krijg ik de volgende melding:
Fout

U hebt eerder stuurprogramma's geïnstalleerd zonder de computer opnieuw op te starten.

Start het systeem opnieuw op en probeer het opnieuw.
Dit krijg ik dus elke keer, wat ik al geprobeerd heb:

• De computer opnieuw opstarten. (doh }:O )
• Systeemherstel.
• Gezocht in het register naar 'creative' en alles wat ermee te maken had verwijderd.
• De map Creative in program files verwijderd.
• Het programma 'Creative Audio-Console' bij software verwijderd.

Niks van dit alles heeft geholpen, iemand suggesties? :X

• KruisVuur
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-08-2021
Niemand? -O-