Ik krijg sinds geen geluid meer uit mn pc.
Ik gebruik een Creative SBLive 5.1 geluidskaart.
Als ik dan de Surround mixer wil starten dan krijg ik ook de volgende melding:
Er is een fout opgetreden tijdens het initialiseren van een van de mixer-engines. Mixer wordt nu afgesloten.
Problemen als krakend geluid en het niet doen van de center speaker is ook aanwezig.
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
- Driver install tooltje (C:\Program Files\Creative\SBLive\Program\CTZAPXX.exe) gedraait > niks
- Restore defaults tooltje > niks
- Geluidskaart zelf uit mn pc gehaald en er weer terug in geduwd
To do:
- driver opnieuw installeren vanaf cd (ik ben alleen de cd kwijt, dus moet ff zoeken nog)
IK heb een aantal topics gelezen over SBlive problemen waaronder deze, maar ik daar niet echt mijn probleem vinden met een oplossing.
Dus kan iemand mij helpen om de boel weer recht te zetten, want zonder geluid is het zo saai en de games ook.
Ik gebruik een Creative SBLive 5.1 geluidskaart.
Als ik dan de Surround mixer wil starten dan krijg ik ook de volgende melding:
Er is een fout opgetreden tijdens het initialiseren van een van de mixer-engines. Mixer wordt nu afgesloten.
Problemen als krakend geluid en het niet doen van de center speaker is ook aanwezig.
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
- Driver install tooltje (C:\Program Files\Creative\SBLive\Program\CTZAPXX.exe) gedraait > niks
- Restore defaults tooltje > niks
- Geluidskaart zelf uit mn pc gehaald en er weer terug in geduwd
To do:
- driver opnieuw installeren vanaf cd (ik ben alleen de cd kwijt, dus moet ff zoeken nog)
IK heb een aantal topics gelezen over SBlive problemen waaronder deze, maar ik daar niet echt mijn probleem vinden met een oplossing.
Dus kan iemand mij helpen om de boel weer recht te zetten, want zonder geluid is het zo saai en de games ook.
offtopic:
SBlive kaartje begint echt een grafkaart te worden, niks dan alleen ellende ermee
SBlive kaartje begint echt een grafkaart te worden, niks dan alleen ellende ermee
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."