Ik heb hier een msi installatie programma (ingepakt als .exe, uit te pakken met winrar hoewel hij dan niet bepaald meer goed wil installeren... affijn)
Onder xp kan ik prima de exe installeren, geen probleem. Hoewel, onder server 2003 wil dit niet.
Nu weet ik (aangezien ik ooit een japanse versie had van dit programma wat mijn achterdeurtje was om hem wel te installeren onder server 2003 want in de japanse versie zat de controle voor het os schijnbaar niet ingebouwd. in de engelse versie wel) dat hij wel prima kan werken onder server 2003, maar dit is simpelweg niet ondersteund.
Helaas ben ik mijn japanse versie kwijt en kan ik dus niet op die manier de beveiliging omzeilen.
Dus moet ik een andere oplossing vinden, hoe kan ik die os check omzeilen.
Ik heb geprobeerd:
- in de MSI wat dingen te veranderen dmv een hex editor. zaken als (VersionNT < ***) (sterretjes staan voor een willekeurig getal) omzetten naar 510. hoewel dit dus niet echt wou werken.
- Compatibility modus aangezet op nt,xp, 2000, 9x... noem maar op
- de msi ipv de exe geinstalleerd.
- verder op oplossingen gezocht op google...
No luck dus, wie heeft de perfecte oplossing voor me?
Onder xp kan ik prima de exe installeren, geen probleem. Hoewel, onder server 2003 wil dit niet.
Nu weet ik (aangezien ik ooit een japanse versie had van dit programma wat mijn achterdeurtje was om hem wel te installeren onder server 2003 want in de japanse versie zat de controle voor het os schijnbaar niet ingebouwd. in de engelse versie wel) dat hij wel prima kan werken onder server 2003, maar dit is simpelweg niet ondersteund.
Helaas ben ik mijn japanse versie kwijt en kan ik dus niet op die manier de beveiliging omzeilen.
Dus moet ik een andere oplossing vinden, hoe kan ik die os check omzeilen.
Ik heb geprobeerd:
- in de MSI wat dingen te veranderen dmv een hex editor. zaken als (VersionNT < ***) (sterretjes staan voor een willekeurig getal) omzetten naar 510. hoewel dit dus niet echt wou werken.
- Compatibility modus aangezet op nt,xp, 2000, 9x... noem maar op
- de msi ipv de exe geinstalleerd.
- verder op oplossingen gezocht op google...
No luck dus, wie heeft de perfecte oplossing voor me?
Oost west, 127.0.0.1 best!