Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Verwijderd
Probeer het gewoon zelf te verkopen, denk dat je er dan wel meer voor krijgt. Als je het dan verkocht hebt: gewoon 2 x 1GB van Kingston oid kopenMentox schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:23:
Ik heb een tijdje geleden een Mac Mini Intel gekocht. Hier heb ik ook direct een upgrade uitgevoerd naar 1GB werkgeheugen.
Nu ik met Parallels werk merk ik dat 1GB niet genoeg is. Ik ben naar de Apple Centre gegaan en gevraagd wat een upgrade naar 2GB kost. Ik kan 50 euro terug krijgen voor de 1GB. De totale prijs komt dan op 220 euro.
Mijn vraag is of 50 euro wel redelijk is voor 1GB geheugen? Of kan ik er elders meer voor krijgen?
Denk dat je gelijk hebt Allstar.
Het lijkt wel of het geheugen ze niet boeit. Toen ik een upgrade uitvoerde naar 1GB kreeg ik de 512MB gewoon mee. Ook het instaleren was wel appart hoe ze het deden, gewoon twee plamuurmessen erin en hup omhoog dat ding.
Voor de geintreseerden
Het lijkt wel of het geheugen ze niet boeit. Toen ik een upgrade uitvoerde naar 1GB kreeg ik de 512MB gewoon mee. Ook het instaleren was wel appart hoe ze het deden, gewoon twee plamuurmessen erin en hup omhoog dat ding.
Voor de geintreseerden
De plamuurmessen ertussen is de enige methode om een Mac Mini open te maken.
En waarom zou het geheugen ze boeien ? 2e hands geheugen is wel verkoopbaar, maar hier staan ze niet om te springen natuurlijk. Sowieso zullen ze je er niet de hoofdprijs voor betalen.
En waarom zou het geheugen ze boeien ? 2e hands geheugen is wel verkoopbaar, maar hier staan ze niet om te springen natuurlijk. Sowieso zullen ze je er niet de hoofdprijs voor betalen.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Weet je waarom het ze niet boeit? Geheugen is niet te verkopen 9 van de 10x.
Leuk dat er 2x 256 in een machine zit (of 2x512) maar het heeft 0,niks aan waarde omdat iedereen het al heeft.
Leuk dat er 2x 256 in een machine zit (of 2x512) maar het heeft 0,niks aan waarde omdat iedereen het al heeft.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
@ Ballebek, dat 2x 256MB geen waarde heeft snap ik omdat dit standaard in de Mac Mini zit. Maar 2x 512MB kunnen ze gewoon weer in een andere Mac Mini stoppen.
Verwijderd
De prijs van geheugen daalt vrij snel. Wees blij dat ze je uberhaupt een inkoopaanbod doen, zijn ze niet toe verplicht ofzo. Zie het gewoon als de inruil van een auto. Daar krijg je bij de dealer meestal ook minder dan verkoop aan particulier.Mentox schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:02:
@ Ballebek, dat 2x 256MB geen waarde heeft snap ik omdat dit standaard in de Mac Mini zit. Maar 2x 512MB kunnen ze gewoon weer in een andere Mac Mini stoppen.
Vaak wordt door resellers Kingston oid gebruikt, en kan teruggenomen standaard geheugen niet meer worden verkocht ivm garantie.Mentox schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:02:
Mocht het geheugen stuk gaan moet de winkel dit vervangen en claimen bij de leverancier. Het is niet meer te claimen bij Apple (garantie gaat altijd gepaard met serienummer computer), dus de reseller schiet erbij in.
Vaak zijn winkels wel soepel, maar strikt gezien is 't niet verstandig om te doen.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Pagina: 1