Toon posts:

50mm f/1.8 VVV bonnen

Pagina: 1
Acties:
  • 405 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Misschien een ongewoon berichtje hier. Maar ik wil binnenkort een 50mm f/1.8 van de Nikon kopen, dat is heel leuk uiteraard, maar tot mijn verbazing heb ik hier nog voor een ontiegelijk bedrag aan VVV bonnen liggen. Nu heb ik gegoogled, maar ik kan echt nergens een bedrijf vinden dat een nikon 50mm f/1.8 verkoopt en waar je dus VVV bonnen kunt inwisselen.

Weet iemand toevallig waar dit wel kan? Of zijn deze bedrijven er uberhaupt niet.

Alvast bedankt,

Robin

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
VVV-bonnen verkopen op Marktplaats lijkt mij de beste oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Wilko schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:54:
Opzich gek dat er geen een bedrijf is dat een 50mm verkoopt en die VVV bonnen accpeteren. In ieder geval al tot zover bedankt!

• Refro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-01 12:56
Heb effe gezocht en bij de FOKA in rotterdam accepteren ze volgens de vvv folder van 2005 irischeques en deze hebben de lens. Ook bij Foto Solleveld in Amsterdam nemen ze de bonnen aan.

Als je nog een regio geeft dan is er nog wat gerichter te zoeken. Maar dat lukt vast zelf ook wel met google (acceptanten vvv irischecque).

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-01 11:50

Vern

technoob

Refro schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:47:
Heb effe gezocht en bij de FOKA in rotterdam accepteren ze volgens de vvv folder van 2005 irischeques en deze hebben de lens. Ook bij Foto Solleveld in Amsterdam nemen ze de bonnen aan.
Yep. Ik heb met bijbetaling van 140 euro aan VVV bonnen bij Foka mijn Manfrotto statief gekocht. Zat zelfs nog een bon met een oud VVV logo bij.

- of je stopt de stekker er in -

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-01 12:44

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Je hebt gegoogled?!? Belachelijk dat mensen tegenwoordig alles denken te kunnen vinden met Google. De meeste winkels vermelden echt niet op hun website of ze vvv-bonnen accepteren en waarom zouden ze? Hoe relevant is dat?! Bel eens een aantal grote fotozaken, dan weet je het meteen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Wilko schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:54:
Op zich wel vrij logisch te verklaren.
De winkelier die die dingen inlevert bij de VVV/Iris-cheque uitbetaalservice, moet een deel van de waarde van die dingen "inleveren" als transactiekosten.
Dus bijv. een bon van € 20,- levert hem € 19,- op. Dat is dus wel 5%. Zeker op producten met een lage marge (geen idee hoe dat met lenzen zit) is dat voor de winkelier dus niet lonend. De genoemde marges/bedragen zijn dus even fictief, pin me niet vast op de daadwerkelijke waarde, die zou zo maar meer of minder kunnen zijn.
Is in ieder geval wel de reden waarom wij geen Iris-cheques accepteren in de winkel.

• Refro
SnoeiKoei schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:14:
Je hebt gegoogled?!? Belachelijk dat mensen tegenwoordig alles denken te kunnen vinden met Google.
Yep dit heb ik met google gevonden en inderdaad je kan er niet alles mee vinden (maar wel erg veel). Winkeliers vermelden zoiets ook niet op hun site maar er zijn foldertjes van de vvv waar een lijstje van acceptanten instaat en die van rotterdam en amsterdam heb je dan erg snel gevonden.

O ja in den haag zit een heel rijtje fotografen die irischecques aannemen klik (boven aan pagina 10)

Verwijderd

Topicstarter
Ah kijk we hebben al iets, maar ik zoek eerlijk gezegd liever iets in de richting van Brabant

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 12:12
Bel 's een rondje bij je plaatselijke combifoto zaken. Niet de goedkoopste maar ze nemen nogal 's vvv-bonnen.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• Refro
Heb toch nog effe niets te doen hier dus nog maar een keertje gegoogled:

Van de site van vvv eindhoven klik Dat is heel erg brabant en daar staan er de nodige in succes ermee.
Pagina: 1