Ik vroeg me af of het mogelijk is (zonder een primium account te kopen) of je vaker dan 1 keer in de zoveel tijd een file daar kan downloade
Greets SKYNET
Greets SKYNET
[ Voor 150% gewijzigd door Technicality op 31-10-2006 17:03 . Reden: knip, tis eigenelijk vet illegaal ]
Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden, vragen hierover te stellen of whatever. We willen dat gewoon niet op het forum hebben.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
en als je het weet, mail hem ook even aan mij doorVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:05:
Hint: er is dus iemand die het wel weet, wie weet kun je hem een mailtje sturen![]()
Heel veel lurken, heel weinig posten..
[ Voor 55% gewijzigd door Kirpeknots op 31-10-2006 17:19 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door fsfikke op 31-10-2006 17:23 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Als je een auto steelt is hij ook gratis....Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:24:
Als niet veel op rapidshare zou staan zou je me ook neit horen zeuren .. maar ikw eet gewoon dat het gratis kan waarom zou je er dan voor betalen!
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Verwijderd
Ja de zaak is, is deze "beveiliging" wel de naam beveiliging waard? En kan er aldus van "omzeilen" gesproken worden? Allenszins is hetgeen wat er voor ondernomen wordt opzich allesbehalve illegaal, daarmee dat ik het ten zeerste in twijfel trek of er uberhaupt een bezwaar tegen is.fsfikke schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:22:
Wat is anders aan het omzeilen van een beveiliging online en het omzeilen van, bijvoorbeeld de activatie van Windows?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 17:30 ]
Niet meer is al gejatLuCarD schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:26:
[...]
Als je een auto steelt is hij ook gratis....
Heb jij een auto?
Omdat dat de gebruiksvoorwaarde is ? Als ik jou hard genoeg op je neus timmer, kan ook gratis jouw geld uitgeven. Maar dan snapt (bijna) ineens iedereen dat dat toch echt niet de bedoeling is.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:24:
Als niet veel op rapidshare zou staan zou je me ook neit horen zeuren .. maar ikw eet gewoon dat het gratis kan waarom zou je er dan voor betalen!
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.
Geen realistisch voorbeeld maar ik snap waar je heen wil...StevenK schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:28:
[...]
Omdat dat de gebruiksvoorwaarde is ? Als ik jou hard genoeg op je neus timmer, kan ook gratis jouw geld uitgeven. Maar dan snapt (bijna) ineens iedereen dat dat toch echt niet de bedoeling is.
Maar als het op Internet gebeurt, dan is diefstal of fraude ineens niet erg ?
Er zijn een hoop programma's met 30 dagen trials.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:27:
[...]
Ja de zaak is, is deze "beveiliging" wel de naam beveiliging waard? En kan er aldus van "omzeilen" gesproken worden? Allenszins is hetgeen wat er voor ondernomen wordt opzich allesbehalve illegaal, daarmee dat ik het ten zeerste in twijfel trek of er uberhaupt een bezwaar tegen is.
Zie het als een bios met een paswoord. Het paswoord proberen te kraken zou in deze zin illegaal zijn. Echter de bios resetten (waar de mobo fabrikant zelf voorziening voor getroffen heeft) is niet illegaal.... Ben je dan illegaal bezig.
Nu weegt de zaak bij rapidshare nog minder zwaar door mits er daar niet eens sprake is van een paswoord.
Verwijderd
Verwijderd
Goed voorbeeld! Hierop inpikkende met dezelfde redenering:fsfikke schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:31:
[...]
Er zijn een hoop programma's met 30 dagen trials.
Als je daar de teller van reset (door bijvoorbeeld de systeemklok aan te passen) en jaren gebruik maakt van de trial, is het dan ook niet illegaal? Tuurlijk wel, alleen merkt die trial dat dan niet. Maar je hebt nog steeds het recht niet om dat programma te gebruiken.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 17:40 ]
Daardoor mag het hier op GoT dus iig niet.Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Je kan het een tweak noemen, maar je kan niet ontkennen dat Rapidshare een beveiliging toepast om ervoor te zorgen dat je zonder ervoor betaald te hebben maar weinig kan downloaden.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:36:
[...]
In dezelfe betekenis zie ik het "omzeilen" van rapidshare als zijnde het toepassen van een tweak waardoor rapidshare niet weet dat ik zonet reeds een bestand heb gedownload, net zoals de politie niet weet dat ik 60 heb gereden.
[ Voor 62% gewijzigd door fsfikke op 31-10-2006 17:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
ik ben geen mod neeVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:19:
Is dit in feite wel "illegaal"?
Ikzelf, met de kennis in mijn bezit zijnde, denk zover ik mijn oordeel juist kan vellen, dat de desbetreffende info echter niet illegaal is.
Misschien kan 1 vd mods dit bevestigen/weerleggen?
Heb je mijn post hierboven ook gelezen?jan_va schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:21:
je mag per IP maar X aantal MB downloaden per X aantal tijd, als je een ander IP neemt doe je niets verkeerd... er staat nergens bij RS dat het niet mag, bij de meeste belgische ADSL providers krijg je om de 36u een nieuw IP, dat zou dan ook verboden worden? als ik de stroom van mijn modem haal krijg ik ook een nieuw IP, kan daar niets aan veranderen en RS kan dat ook niet verbieden, zou absurd zijn.
no offence hoor, maar de moraalridder uithangen voor een ongeschreven regel (want dat is het, er staat nergens een verbod, er staat nergens dat je iets verkeerd doet) kan ik wel begrijpen, maar als jij nog nooit uit eigenbelang iets hebt overtreden, kan ik je perfect begrijpen, maar jij bent eveneens een mens van vlees en bloed, mensen maken nu eenmaal fouten zo zal ook jij deze maken, bewust of onbewust. Dus als de TS mij vraagt hoe dat moet geef ik een mogelijkheid die niet tegen de geschreven regels ingaat, net zoals je op de autosnelweg rapper kan gaan rijden door je gaspedaal verder in te drukken, mag ook niet, maar jij vertelt het een ander toch ook?!!fsfikke schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:31:
[...]
Heb je mijn post hierboven ook gelezen?
Ik kan nu alles voor de derde keer gaan zeggen.
Maar je kan ook even proberen te berijpen wat ik zeg (in oa de post van mij hiervoor).
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq