Toon posts:

Nieuw systeem:

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kast: Target Trg-t5a (300W) 166.60
Moederboord: Abit KT7A 395.00
CPU: AMD Thunderbird k7-1ghz /socket-a 598.83
Geheugen: Dane-Elec 256Mb Dimm PC133 329.00
HD: Maxtor 40.9 GB 40-plus serie (7200 rpm) 499.00
Video: MSI MS-8818 GeForce2 MX / tv-uit 369.00
Audio: Creative SB-Live (met dig. out) 148.88
CD/DVD: Pioneer DVD 15S 1 tray (40x/16x) 319.00
DiskDrive: Sony diskettestation 38.49
Monitor: Iiyama S900MT1 (19") 876.04
Toetsenboord: Chicony Kbp-98 36.26
Muis: MS intellimuis 120.52

Totaal: 3844,32

Is dit een goed bij elkaar passend systeem? (ben niet zo into hardware, en zit nu op een mac)
Ik heb de meeste vraagtekens bij de kast, videokaart en HD.
Verder vroeg ik me af of het een goed beeldscherm is? (zit nu op een Sony Trinitron 21")
Ik bestel dit systeem bij Eynstein.nl , iemand hier goede of foute ervaringen mee? (survey ziet er netjes uit) Zijn zij duur , goedkoop?
Alvast bedankt!

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:48
Wat wil je gaan doen met je systeem ?

Opzich een zeer net systeem.

De 19 inch is geen flatscreen.
Ik zou zelf bij dit systeem een flatscreen kopen. Voordeel hogere resolutie en geen spiegeling.

En de monitor gaat meerdere systeemen mee.

Verwijderd

Topicstarter
Hij is bedoelt voor Photoshop, webdevelopment, 3d modeling. (veel zwaar grafish gedoe).
Maar ook om mee te gamen en gewoon dagelijks gebruik.
Wat voor beeldscherm anders? Want ben eigenlijk al over m'n budget. (kon ik maar deze sony scherm nemen :( :) )

Bijna vergeten: ook voor video editing.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Dat scherm is niet zo'n topper, ik zou voor een LG995e (fl.999) gaan en als je een flatscreen wilt voor de iiyama Vison Master Pro 451 of 452.

Verwijderd

Topicstarter
Maar dat hebbe zeniet bij eynstein , of zal ik het beeldscherm ergens anders halen?

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik met dit systeem eigenlijk dvd's op m'n tv bekijken? Jatoch? He zit het dan met de beeldkwaliteit?

Verwijderd

sorry foutje ;(

Verwijderd

Topicstarter
Sony 17" MultiScan E200 FD Trinitron voor 908,-
of de G200 voor 1065,-

Is dit nou beter?

Verwijderd

die iiyama is een heel oud model.. ik zou voor vision master pro 450 gaan.. of anders 451 of 452..

maar die sony is ook wel redelijk schijnt.. die iiyama is play.. IDEAAL voor photoshop werk!

bezuinig anders ergens anders op :)
maar die sony? waarom kan je die niet nemen?
in jou geval zal ik NOOIT een 17" nemen!! je doet jezelf onder dan man! spaar dan iets meer geld ofzow, want hier een 17" sony bij doen.. neeh.. zeker nit als je 21" kent.. dat scheelt echt extreem veel.. 17" = klein

Verwijderd

Topicstarter
hmmmzja, deze 21" zit vast aan de mac die in de computer kamer zit. Enneh de pc hierboven is voor op mijn kamer. En ik krijg het niet voor mekaar om deze ook in m'n kamer te krijgen :( ;)
Maarja inderdaad het zal wennen worden een kleinere beeldscherm, maar daarintegen wordt het allemaal een stuk sneller. (dit is een g3) Verder zou ik eigenlijk niet weten waarop te besparen?

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullie wel zeker of het echt een oud model is? Want er staat juist bij dat het een nieuw model is.. (eynstein.nl)

Btw, is Eynstein.nl nou een goed bedrijf?
Pagina: 1