Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Buffer Overflow Blocked Services.exe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn McAfee virusscanner geeft contant de volgende melding:

McAfee has automatically blocked a buffer overflow.

Details
Detection:
File: C:\windows\system32\services.exe

More Info
Buffer overflows occur when suspect programs or processes try to store more data in a buffer (temporary data storage area) on your computer than its limit, corrupting or overwriting valid data in adjacent buffers.

If you do not recognize this activity, McAfee recommends that you continue to block it. If you recognize this activity, trust it in the future.

Dan klik op OK. Dan gaat het schermpje weg en verschijnt meteen weer opnieuw.
Mijn computer is behoorlijk traag en als ik bij Processen van windows taakbeheer kijk zie Ik dat het geheugengebruik van iexplore.exe extreem hoog is namelijk 97.000kb :?

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is, en hoe ik dit kan oplossen/

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg laatst nog een aantal errors toen ik de computer opstartte. Daar heb ik even een screenshotje van gemaakt: ( de melding aan de rechterkant is die waar ik in de vorige post het over had)
Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/4363/virussenplaatjeyp1.png

Na een tijdje kreeg ik ook nog de foutmelding dat hij hij services.exe niet kon vinden en naar 1 minuut de computer afsloot.

Verwijderd

services.exe hoort natuurlijk helemaal niet in een inet20114 folder te staan. Als ik daarop google lijkt het een trojan te zijn dus ik zou eens met een goede/andere dan mcafee virusscanner testen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 17:16 ]