Toon posts:

[Asterisk] i.c.m. Tele2 telefonie

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Mede tweakers,

Ik ben sinds kort in het bezit van Tele2 compleet. Telefonie, internet en TV.

Nu was mijn vraag of het mogelijk is om de telefonie dienst van Tele 2 te koppelen aan mijn Asterisk server. Ik heb hier veel informatie over opgezocht op internet maar kan er niks over vinden.
Wel heb ik veel topics gelezen over mensen die het aan de praat hebben icm Xs4all, budgetphone, voipbuster enz.

Is het iemand gelukt om Asterisk rechtstreeks te laten praten met Tele2?

Wat ik zelf heb gevonden en doorgelezen:
Het grote Asterisk topic - Deel I

Al vast bedankt voor de info

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 14:33 ]

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Welke gegevens heb je van tele2 ?

Heb je een adres van een sip server ? bijvoorbeeld sip.tele2.nl ofzo en een inlognaam en wachtwoord ?

Want vermoedelijk kan je instellingen van xs4all gebruiken en hier en daar wat dingen van tele2 in te vullen.

Ik heb het zelf draaien met xs4all

Verwijderd

Topicstarter
raymonvdm schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:36:
Welke gegevens heb je van tele2 ?

Heb je een adres van een sip server ? bijvoorbeeld sip.tele2.nl ofzo en een inlognaam en wachtwoord ?

Want vermoedelijk kan je instellingen van xs4all gebruiken en hier en daar wat dingen van tele2 in te vullen.

Ik heb het zelf draaien met xs4all
Ik heb alleen het adres van de sip server sip.tele2.nl. Maar ik heb verder geen inlog gegevens! Denk ook niet dat ze zo vriendelijk zijn deze vrij te geven

• Bastiaan V
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

Bastiaan V

Tux's lil' helper

je hebt toch je inlognaam en wachtwoord welke je ook gebruikt voor de activatie van je tv decoder, probeer die eens.. (Ja ik ben ook benieuwd ;) )

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:25
Mijn klasgenoot ;) werkt bij Tele2. Hij vertelde me al eens dat deze gegevens niet aan klanten worde afgegeven!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

In belgië is het login je telefoonnummer en wachtwoord dat van je mail / inet. Misschien eens rondkijken op www.userbase.be/forum/ daar is een subforum versatel/tele2 er zijn daar mensen die het aan een eigen ata hebben hangen terwijl het niet kan ;).

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• bsbfx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-01 10:14
Mocht je het echt heel graag willen kun je het natuurlijk altijd nog via een omweg proberen door een pstn --> sip convertor zoals de linksys spa 3000 / 3102. Niet echt de meest nette oplossing maar zou in principe ook moeten werken.
Pagina: 1