Packerd Bell Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Een vriend van mij heeft onlangs een pc gekocht via een pc-prive project van z'n vaders werk....

Een Nadeel is dus dat het een packerd bell systeem is

Is het dan dus ook verantwoord om de pc te formateren i.v.m. het kut systeem en dat er dan geen foutmeldingen op de pc aanwezig zijn..

Heb namelijk gehoord dat je om iedere poep en scheet een foutmelding krijgt...

Verwijderd

Als je standaard win98 install op die packerd bells doet worden ze instabiel. vage zaak is dat

Verwijderd

Waarom zou je bij bepaalde combinaties van hardware (zoals door PB samengesteld) meer ellende krijgen met standaard windows dan met een andere bak?

Zou ik wel een prestatie vinden van PB als ze dat voor elkaar kregen.

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Dus wat word er dan aangeraden???

Die hele pc staat vol met voorgeinstalleerde shit van bij elkaar 4 Gb....

Verwijderd

Ik had het met mijn IBM ook, als ik Win95 installeerde was het instabiel, met win98 wel weer stabiel, dat komt omdat ze windows aanpassen, ze moeten wel, ze passen namenlijk de hardware ook aan. Maar op heldere sites (dus niet IBM.com, welke gewoon veeeeeeel te groot is) kun je vaak speciale drivers voor die speciale hardware vinden.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Het IS mogelijk om Packard Bell-hardware aan de gang te krijgen in gewone PC's zelfs, en dan zie je gelijk hoe moeilijk 't is om drivers te vinden.
Ik heb 'n geluidskaart+56Kmodem van Packard Bell in m'n normale PC zitten omdat 't soundchipje van deze kaart me zo beviel, toen ik in 'n bui dacht 't modem moet ook werken ben ik 'n week ofzo aan 't zoeken geweest voor 'n driver, toen werkte 't maar verbond 'ie consequent op 26K4.
Een Packard Bell-PC is op zich bijna niet fatsoenlijk te installeren zonder die rescue-CD, en dat is ook de reden dat hier geen PB-PC in huis komt, nou ja misschien wel in huis, maar dan haal ik alles eruit wat ik kan gebruiken (CPU,geluidskaart,videokaart etc) en voor de rest sla ik 'm plat en gaat 'ie in de grijze bak :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Je kunt het inderdaad wel vergeten met PB. Heb 2 keer geprobeerd bij kennissen een windows versie te update en/of opnieuw te installeren. Je krijgt nooit alles aan de praat. Rare meldingen, hardware die niet functioneerd, enz. Als je Heel veel tijd en heel veel geduld hebt....

!!!Henry!!!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 09:00
Ik hbe zeluf voor packard bell gewerkt hier in nederland aar mocht de pc zelf instaleren dat werd dus een KALE win95 instal ( moest windows zijn en win98 hadden ze daaro niet )
nou ik heb het voor elkaar gekregen met rip off's van de cd en een hele tijd op internet struinen.
dus het gaat wel alleen ben je wel een hele tijd bezig om hem stabiel te laten lopen !

.

Pagina: 1