United we stand, and divided we fall
Ik denk dat het deze wallpaper is.Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 11:37:
[...]
Veel posts geleden vroegen er al mensen om:
Kan je je mooie wallpaper eens posten?
[ Voor 0% gewijzigd door MortalPiso op 12-04-2007 08:46 . Reden: tiepvautje ]
Verwijderd
idd, in principe is het fijn als iedereen in het 'post-je-desktop' topic de link van de wallpaper post... maar als ze dat niet doen dan mag de geintresseerde wel eerst even op interfacelift kijken voordta hij een linkje vraagt. 9 van de 10 keer staan ze gewoon daar...
Verwijderd
Bedankt voor de wallpaper
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 11:50 ]
De enige reden dat ik eventueel een Cinema Display zal halen, is als de kleur van het scherm, het kleurprofiel?, gelijk is aan mijn iMac.Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:04:
tsja... cinema displays vind ik ook wel mooi maar ga gewoon geen 500 eruo neertellen voor een beeldscherm. Dat anderen dat wel doen moeten ze zelf weten. Daarnaast ben ik ook niet zo design gek dat alles precies in dezelfde stijl moet. Logitech muis werkt prima, en 60 euro voor een apple muis is gewoon belachelijk!
Nu heb ik een Philips 20" breedbeeld naast mijn iMac staan, maar ik vind het Mac scherm mooier.
De Mac muizen vind ik persoonlijk ruk. Ik mag elke week wel het veel te iele scrol wieltje schoonmaken omdat deze anders niet meer scrolt. Met de logitech muizen heb ik dat nog nooit hoeven doen.
Macbook & Mac Mini == Budget.

hahahahahaha...
Waar zal de afkorting Pro voor staan?
Professional.
:pro·fes·si·o·nal (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die een ambacht, kunst of sport beroepsmatig beoefent

Deze afbeelding laat het heel mooi zien.
De eerste 2 links zijn Macbookjes, de andere 2 zijn pro-tjes.
Links zie je thuis dingen , iChat & iPhoto, bij de andere zie je Apeture & Final Cut Pro.
Zakelijke dingen.
(Ps, is het niet eens tijd voor een kleine grote Apple mededelingen topic.)
[ Voor 25% gewijzigd door weeraanmelden op 09-04-2007 17:00 ]
Canaria schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 22:29:
Dit is het "Show je Apple computer" topic en het is leuk om te zien welke randapparatuur daarbij op de foto staat, maar laten we wel even ontopic blijven
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
Inderdaad, ik moet bijna elke week mijn macbook afkuisen, want er zitten dan precies overal zwarte plekken. Ik weet het, ik moet dringend eens kuisenblizt schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 07:41:
_EclipX gaat straks vast klagen dat z'n MacBook niet meer zo wit is?
Wat je allemaal ziet:
Macbook CoreDuo - 2GB RAM
Freecom External HDD 120GB
iPod Nano 2G Blue (ligt daar ergens)
Logitech Z-4
Logitech MX518
Stealpad
Een heleboel rommel
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 10:30 ]
Verwijderd

Macbook Core Duo 2ghz, 2gb
Asus PW201
Apple Tobo'tje
Razer Pro Solution
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 22:03 ]
Verwijderd

Wat je ziet (links naar rechts):
- Apple iBook G4 - PowerPc (1Ghz), 12" XGA, 1.25GB RAM, 40GB
- Lenovo Thinkpad R60 - Dualcore T2400 (1.83Ghz), 15" SXGA+, ATI Mobility Radeon X1400 (128mb), 1.5GB RAM, 80GB
- Compaq 7500 crt
- Apple Mighty Mouse (met draad)
- Nokia 3120
- Archos Gmini XS 202 (Kleinste 20GB mp3 speler)
- Iomega 320GB
- Usbhub
- Korg AX1500G effectpedaal
- Laney HCM65R gitaarversterker
- Cort X-6 (gitaar)
- JVC miniketen (luidsprekers achter bureau, main unit rechts onder bureau)
- Bureaulamp achter bureau ("sfeerlicht")
- Panasonic DMC-FX8 fototoestel
- Canon MV750i videocamera
- Pleomax muisje (vooral voor op weg)

@Manneau: Mooie setup, alleen de muis past er niet helemaal bij vind ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 00:23 ]
Welke wallpaper is dat daar op je links monitor (stadsaanzicht bij nacht, reflecterend in het water)?blizt schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:59:
Misschien niet zo'n mooie setup als sommige mensen hier hebben, maar ik moet het er eventjes mee deon..
[afbeelding]
Zo'n beetje van links naar rechts: Samsung 205BW monitor (aan MBP), iPod nano 8GB, MacBook Pro 15.4", Samsung SyncMaster 173P (aan HP), Logitech MX1000 (aan MBP), Logitech UltraX (aan HP).
En vaag zie je: een prullenbak (onder het bureau), een headsetje (aan m'n HP-bak), Counterstrike, wat post-its, een stukje van m'n bed..
Wat je niet ziet:
Nog 2 PC's, USB-hub, 2 externe harde schijven, kleurenlaser, inkjet, scanner, 2 routers... En nog wat troep.
Meer plaatjes op Flickr (hier en hier).
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd

Wat je ziet:
- iBook12", PPC 1.2Ghz, 768mb ram, 20GB HDD
- Apple toetsenbord
- Griffin Elevator stand
- LaCie externe HDD 250GB
- cradle van m'n Sony DSC-T3 fototoestel
- goedkope Silvercrest USB speakers
- Kensington Wireless notebook optical mouse
- ouwe Vlaamse boerentafel
- papierbakje
Binnenkort komt er nog een breedbeeld TFT aan de muur via wallmount en Harman/Kardon Soundsticks II bij. Wordt dus vervolgd...
Ik heb 'm even online gezet voor je.leokennis schreef op woensdag 11 april 2007 @ 00:57:
[...]
Welke wallpaper is dat daar op je links monitor (stadsaanzicht bij nacht, reflecterend in het water)?
Klikkerdeklik.
Waar het origineel vandaan komt weet ik niet zeker meer.. Maar hij paste leuk op m'n monitor vond ik.
[ Voor 32% gewijzigd door blizt op 11-04-2007 09:22 . Reden: Per ongeluk op verstuurknop zonder tekst te typen ]
Verwijderd
interfacelift...blizt schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:14:
[...]
Ik heb 'm even online gezet voor je.
Klikkerdeklik.
Waar het origineel vandaan komt weet ik niet zeker meer.. Maar hij paste leuk op m'n monitor vond ik.

"Object not found" hmm...blizt schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:14:
[...]
Klikkerdeklik.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Zou goed kunnen nu je 't zegt..Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:32:
[...]
interfacelift...Jammer dat ie scheef is...
Werkt hier prima hoor, F5?
Vaag... Ik had de wallpaper al, volgens mij (uit mijn hoofd) is het Vancouver.blizt schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:57:
[...]
Zou goed kunnen nu je 't zegt..Hij komt gewoon uit mijn verzameling wallpapers en daar zit inderdaad wel wat tussen van interfacelift.
[...]
Werkt hier prima hoor, F5?
He who controls the Spice, controls the Universe.
Thanksblizt schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:14:
[...]
Klikkerdeklik.
leoaq.fm // Jeune Loop
Werkt die webcam in het scherm goed onder OS X?Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 22:02:
[afbeelding]
Macbook Core Duo 2ghz, 2gb
Asus PW201
Apple Tobo'tje
Razer Pro Solution

Werkt dat nog erg soepel zo'n G4 1.2 Ghz, of ben je toch wel van plan over te stappen naar Intel binnenkort?Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 07:48:
Mooie en inspirerende setups hier. Post ik mijn bescheiden mini-setup ook maar eens
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet:
- iBook12", PPC 1.2Ghz, 768mb ram, 20GB HDD
- Apple toetsenbord
- Griffin Elevator stand
- LaCie externe HDD 250GB
- cradle van m'n Sony DSC-T3 fototoestel
- goedkope Silvercrest USB speakers
- Kensington Wireless notebook optical mouse
- ouwe Vlaamse boerentafel
- papierbakje
Binnenkort komt er nog een breedbeeld TFT aan de muur via wallmount en Harman/Kardon Soundsticks II bij. Wordt dus vervolgd...
9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120
Verwijderd
Tuurlijk, werkt erg soepel. Multi-tasking met zo'n 4 apps (i-Tunes, Photoshop, Firefox, Office) gaat vlot met 768mb ram. Hopelijk blijft dit zo met de release van LeopardSatch schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:19:
[...]
Werkt dat nog erg soepel zo'n G4 1.2 Ghz, of ben je toch wel van plan over te stappen naar Intel binnenkort?
Maar een nieuwe 20" intel iMac komt er sowieso bij op het einde van dit jaar

(Klikbaar)
Wat zie je:
* iBook G4 12" (1,33Ghz, 1GB Ram, 40GB HDD)
* Griffin iCurve
* Logitech UltraX tobo + standaard Logitech muis
* Cisco Catalyst 2924XL (een paar vrije poorten is altijd makkelijk)
* GSM's (V3i Razr + Nokia 6510)
* iMac Core Duo 20" (2Ghz, 1,5GB Ram, 250GB HDD)
* Sennheiser RS-130 draadloze koptelefoon
1,5 jaar geleden begonnen met de overstap naar Apple door een iBook aan te schaffen. Omdat het zo goed beviel, en ik meer op de iBook werkte dan op mijn normale pc, besloten om een iMac aan te schaffen. Tot op de dag van vandaag geen enkel moment spijt gehad!
Waar ik ze voor gebruik? Muziek luisteren, films kijken, internetten, chatten, enzovoort.
Verwijderd
Nee, helaas nietFrietsaus schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:11:
[...]
Werkt die webcam in het scherm goed onder OS X?Nette setup trouwens.
Het werkt wel onder xp/vista met parallels.
Misschien dat macam het ooit ondersteund.
//Edit
Ik heb even de hardware-id opgezocht in windows.
en bij macam nagekeken, maar waarschijnlijk geen support.
(Ik denkt dat acer dezelfde cam gebruikt)
Acer
built-in notebook camera
not working (no documentation)
0x0402
0x5602
M5602
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 11:42 ]
Verwijderd
Niet te geloven dit is bijna de exacte setup die ik op het oog heb tegen het einde van het jaar. Ik heb nu bijna exact dezelfde iBook setup als jijMortalPiso schreef op donderdag 12 april 2007 @ 09:32:
[afbeelding] [afbeelding]
(Klikbaar)
Wat zie je:
* iBook G4 12" (1,33Ghz, 1GB Ram, 40GB HDD)
* Griffin iCurve
* Logitech UltraX tobo + standaard Logitech muis
* Cisco Catalyst 2924XL (een paar vrije poorten is altijd makkelijk)
* GSM's (V3i Razr + Nokia 6510)
* iMac Core Duo 20" (2Ghz, 1,5GB Ram, 250GB HDD)
* Sennheiser RS-130 draadloze koptelefoon
1,5 jaar geleden begonnen met de overstap naar Apple door een iBook aan te schaffen. Omdat het zo goed beviel, en ik meer op de iBook werkte dan op mijn normale pc, besloten om een iMac aan te schaffen. Tot op de dag van vandaag geen enkel moment spijt gehad!
Waar ik ze voor gebruik? Muziek luisteren, films kijken, internetten, chatten, enzovoort.

Wat zie je (links naar rechts):
Macbook pro 15,4 inch - 2 ghz Core Duo - 1.5 gb
Mobiel K750I
PSP
Hercules 2.1 speaker setje
Samsung 206 BW
Microsoft toetsenboord spul
xbox 360 controller voor de PC
Daarnaast nog onderaan me windows bak: AMD 64 3200, 1gb, 9800 pro. (wordt eens tijd dat ik een nieuwe koop) en bovenaan nog me spellen verzameling, met vooral psp games en mmorpg's
Verwijderd
Volgens mij mag er wel eens een doekje over je bureauRoberttt schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:10:
Hier is mijn nieuwe opstelling, het scherm en bureau zijn vandaag gekocht:
[afbeelding].
Wat zie je (links naar rechts):
Macbook pro 15,4 inch - 2 ghz Core Duo - 1.5 gb
Mobiel K750I
PSP
Hercules 2.1 speaker setje
Samsung 206 BW
Microsoft toetsenboord spul
xbox 360 controller voor de PC
Daarnaast nog onderaan me windows bak: AMD 64 3200, 1gb, 9800 pro. (wordt eens tijd dat ik een nieuwe koop) en bovenaan nog me spellen verzameling, met vooral psp games en mmorpg's. De kleine hoesjes op de psp spellen zijn preview versies.
mooi vaantje trouwens
@Blizt: Nee die zit gewoon aan me computer vast. Op de foto zie je geen apperatuur die aan de mac vast zit. Heb alleen nog een muisje voor als ik er bijvoorbeeld op aan het photoshopen ben.
Leuk! Trouwens, waar heb je die monitor stand gekocht?Roberttt schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:10:
Hier is mijn nieuwe opstelling, het scherm en bureau zijn vandaag gekocht:
[afbeelding].
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Wat zie je op de foto:
Mac Mini (1.83ghz duo, 1gb, 80gb)
HP w19 widescreen scherm
Harman Kardon Soundsticks II
iPod Nano 4gb (1st gen) + dock
cardreadertje
Samsung P-300 (gsm)
Usb stick (512mb + 2gb achter in de mac)
Wat ziet u niet:
Nikon D50 (foto geschoten met SB600 flitser)
Externe harddisk a 250gb.
Verwijderd
zeer mooie opstelling! Sub staat op de grond?Daklem schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:50:
[afbeelding]
Wat zie je op de foto:
HP w19 widescreen scherm
cardreadertje
Samsung P-300 (gsm)
Wat ziet u niet:
Erg fijn setje van Harman Kardon. ben er zeer content mee.
Wat voor een klokje is dat naast je beeldscherm?Daklem schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:50:
Wat zie je op de foto:
[knip]
Wat ziet u niet:
Die heb ik zelf gemaakt. Heel simpel een groot stuk blad en je maakt daaronder weer twee plankjes vast en je hebt een nette standaard. Mijn toetsenboord past er ook precies onderNitai schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:16:
[...]
Leuk! Trouwens, waar heb je die monitor stand gekocht?
Verwijderd
Wat ziet men:
MacBook Pro 2.16 C2D, 2GB
IIyama Vision Master Pro 454
Apple keyboard
Logitech MX500
Lacie Porsche 500GB
Nokia 6233
M-Audio Firewire Audiophile
Sunshine Buddy
Sony F170 versterker
XXL TMX6699 Mixer
Philips Koptelefoon.
5 Euro aan kleingeld
Verwijderd
Neen.....Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:28:
Vraagje over die soundsticks. Hebben de luidsprekers zelf ergens (zij/achterkant) een uitgang voor een hoofdtelefoon?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Bij mijn stage bedrijf werden er relatiegeschenken verloot. Ik had deze klok "gewonnen". Ik vond het een erg leuk ding en ben er best blij mee eigenlijk.Gabliboeba schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:57:
[...]
Wat voor een klokje is dat naast je beeldscherm?
Dus waar hij vandaan komt, geen idee
Zou je die wallpaper eens kunnen posten? Thanks
Dacht het al eens gezien te hebben in de plaatselijke Casa, dat is toch een Nederlandse winkelketen dacht ik?Daklem schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 22:47:
[...]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Bij mijn stage bedrijf werden er relatiegeschenken verloot. Ik had deze klok "gewonnen". Ik vond het een erg leuk ding en ben er best blij mee eigenlijk.
Dus waar hij vandaan komt, geen idee
Misschien daar eens gaan snuisteren?
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Nope, op en top Belgisch, ze zijn zelfs niet op de Nederlandse markt actief. Op hun website lees ik echter dat het van Blokker is, dus toch een beetje NederlandsBlue_man schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 15:30:
[...]
Dacht het al eens gezien te hebben in de plaatselijke Casa, dat is toch een Nederlandse winkelketen dacht ik?
En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós
Verwijderd
Mooie setup maar dat kabeltje moet je toch echt in de muur 'freesen'Daklem schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:50:
[afbeelding]
Wat zie je op de foto:
HP w19 widescreen scherm
cardreadertje
Samsung P-300 (gsm)
Wat ziet u niet:
Goeie boxen die HK, ik heb ze ook en ben er erg content mee. De buren minder
Helaas gaat het infrezen nietVerwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 10:01:
[...]
Mooie setup maar dat kabeltje moet je toch echt in de muur 'freesen'
Goeie boxen die HK, ik heb ze ook en ben er erg content mee. De buren minder
Precies daaronder loopt een waterleiding.
En dan nog zou ik het niet doen, want ik wil een 23" cinema gaan kopen.
[ Voor 3% gewijzigd door Daklem op 15-04-2007 10:33 ]
Inderdaad kabelgootje en dan die even in de zelfde kleur als de muur vervenMaartenvs schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:17:
Mooi kabelgootje of aluminium sierstripje. Of als het toch echt in het zicht blijft zo'n anti-knik veer er omheen
Nette set-up btw
als ik een cinema ga halen, ga ik hem sowieso ophangen. Ik kan hem wel op zijn voet plaatsen maar dan heb ik enorm weinig ruimte om te werken. Dit is de reden waarom mijn scherm hangt, en niet staat.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:41:
Of snel een cinema display halen en die gewoon op zn voet laten staan
idem dito zal gebeuren bij een cinema display
Verwijderd
Groter bureau kopen?Daklem schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:47:
[...]
als ik een cinema ga halen, ga ik hem sowieso ophangen. Ik kan hem wel op zijn voet plaatsen maar dan heb ik enorm weinig ruimte om te werken. Dit is de reden waarom mijn scherm hangt, en niet staat.
idem dito zal gebeuren bij een cinema display
/me is erg blij met zn old-skool bureau (stalen onderwerk, loodzwaar) van +/- 1 x 1,3 meter
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2007 16:48 ]
Nou ik had 'm nog nooit eerder gezien. In ieder geval bedanktAloys schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 13:22:
Je had de link kunnen vinden in het screenshottopic. Ik geloof dat Sjoewe de wallpaper zelf had gemaakt (toch?). http://xs313.xs.to/xs313/07134/wallpaper2.jpg
Dat is inderdaad wel een optie.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:48:
[...]
Groter bureau kopen?
/me is erg blij met zn old-skool bureau (stalen onderwerk, loodzwaar) van +/- 1 x 1,3 meter
Op lange termijn wil ik kijken voor een groter bureau. Maar dan nog een scherm aan de muur is wel handig
beneden staat deze Airport Extreme met een Lacie mobile driver (160 GB) deze is er als gezamelijke netwerkdrive omdat ik netwerken met macs onderling niet super vindt werken. (printer delen wel overgens) en omdat deze schijf als enige fat 32 is geformatted kunnen vrienden die een pc hebben er ook op.
Boven staat een powerbook G4 1,5 GHZ 12" met 768 mb RAM daaraan vast een Belinea 10 20 35 Widescreen (20") daarachter een HP Photosmart D6160 voor de fotoafdrukken.
Hier staat een mac mini G4 1,5 Ghz 1GB ram daaraan gekoppeld 1 externe drive 80 GB, met daaronder een LaCie Porsche design 250 GB disk. (die zit aan de Powerbook vast)
De foto's zijn genomen met een EOS 400D ik ben echter nog een beginnend (hobby)fotoman dus graag geen commentaar op de foto's
Qua hardware heb ik nu alles wat ik hebben wil het volgende op de nominatie is een mooie LCD tv, (we kijken vaak films daarom is de harde schijf beneden ook een Mobile drive, zo op de powerbook aan te sluiten)
Voor de audiofielen: er staat een Marantz versterker en de boxen zijn van KEF (Q-series)
Nette setupPeentje schreef op Wednesday 18 April 2007 @ 19:53:
Voor de audiofielen: er staat een Marantz versterker en de boxen zijn van KEF (Q-series)
Zijn dat toevallig Q4's? Die hebben we beneden ook staan
Verwijderd
zou je die vreselijk vette achtergrond van die mac kunnen delen? de rechter mac van de vierde fotoPeentje schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:53:
Hierbij mijn nieuwe setupje,
[afbeelding]
beneden staat deze Airport Extreme met een Lacie mobile driver (160 GB) deze is er als gezamelijke netwerkdrive omdat ik netwerken met macs onderling niet super vindt werken. (printer delen wel overgens) en omdat deze schijf als enige fat 32 is geformatted kunnen vrienden die een pc hebben er ook op.
[afbeelding]
[afbeelding]
Boven staat een powerbook G4 1,5 GHZ 12" met 768 mb RAM daaraan vast een Belinea 10 20 35 Widescreen (20") daarachter een HP Photosmart D6160 voor de fotoafdrukken.
[afbeelding]
Hier staat een mac mini G4 1,5 Ghz 1GB ram daaraan gekoppeld 1 externe drive 80 GB, met daaronder een LaCie Porsche design 250 GB disk. (die zit aan de Powerbook vast)
[afbeelding]
De foto's zijn genomen met een EOS 400D ik ben echter nog een beginnend (hobby)fotoman dus graag geen commentaar op de foto's
Qua hardware heb ik nu alles wat ik hebben wil het volgende op de nominatie is een mooie LCD tv, (we kijken vaak films daarom is de harde schijf beneden ook een Mobile drive, zo op de powerbook aan te sluiten)
Verwijderd
http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=948Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:56:
[...]
zou je die vreselijk vette achtergrond van die mac kunnen delen? de rechter mac van de vierde foto. die is namelijk wel heel erg vet! alvast bedankt.
Die printer staat daar fantastisch lijkt misschien niet zo maar we kunnen er allebei bij om een blaadje eraf te pakken, bijvullen is een ander verhaal, tevens staat hij zover naar achteren omdat hij zo de 2 stekkerdozen met totaal 9 stekkers en adaptors uit het zicht wegneemt.MortalPiso schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:00:
[...]
Nette setupstaat de printer niet alleen een beetje op en onhandige plek?
offtopic:
Zijn dat toevallig Q4's? Die hebben we beneden ook staanGeeft dat nog een beetje geluid via de Marantz versterker? Ze hangen hier aan een H/K versterker en vind het enigzins tegenvallen.
Ja inderdaad dat zijn Q4's en ik moet zeggen dat ik het geluid goed vindt, echter staan ze bij mij zo los op de vloer (laminaat) en ik wil ze i.c.m. de bijgeleverde spikes gebruiken, moet nog even 2 leistenen plaatjes opscharrelen om er dan onder te leggen.
[ Voor 17% gewijzigd door Peentje op 19-04-2007 14:58 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik vond m eigenlijk wel leuk als grapje tussendoor..

wat je ziet
powermac g3
pc amd sempron daul boot vista en osx86
hond
lcd hanns g hc194d op dvi:pc en vga:mac
palm tungsten t3
lampje
xbox 360 controller
lavalampje
cocacola glas
usb wifi ding
een rot stoel
wat je niet ziet
fotolijstje lapmod
aibo
telefoon centrale voip 321 en de headset
win xp pctje
os x dvd
officieele win 95 cd geseald
nintendo ds (light achter lcd)
radio dat zijn me speaker met optische aansluiting en optische kabel naar me pc
wat te doen
hond aaien
aibo opladen
gamen
drinken pakken
lijst inkorten
bijdeway wie heeft de apple tv al en deeltje 5
[ Voor 5% gewijzigd door djneo-nl op 20-04-2007 13:36 . Reden: foutje ]
Lijkt me nou niet bepaald een Apple computer..djneo-nl schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:33:
[afbeelding]
wat je ziet
powermac g3
pc amd sempron daul boot vista en osx86
hond
lcd hanns g hc194d op dvi:pc en vga:mac
palm tungsten t3
lampje
xbox 360 controller
lavalampje
cocacola glas
usb wifi ding
een rot stoel
wat je niet ziet
fotolijstje lapmod
aibo
telefoon centrale voip 321 en de headset
win xp pctje
os x dvd
officieele win 95 cd geseald
nintendo ds (light achter lcd)
radio dat zijn me speaker met optische aansluiting en optische kabel naar me pc
wat te doen
hond aaien
aibo opladen
gamen
drinken pakken
lijst inkorten![]()
Zo te zien is die G3 niet eens aangesloten
hij lijkt niet aangesloten je ziet alleen de netwerk kabel
omdat het daar donker is op de foto en ik zwarte kabels heb
[ Voor 71% gewijzigd door djneo-nl op 20-04-2007 16:29 ]
... mag niet, maar zo ben ik ook begonnen, en uiteindelijk overgestapt

Doorgaans wordt er na 1000 posts een nieuw deel gemaakt. Op dit moment zitten we op 774 berichten en hebben we er dus nog 226 te gaandjneo-nl schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:33:
Het is alleen nog even wachten tot de iMac's binnen zijn.
inno
wat is dat blok wat links boven in je scherm staat?ViRaX schreef op zondag 24 december 2006 @ 20:21:
Heb mijn bureau even opnieuw ingericht en damn, wat een ruimte. Nu nog even geduld totdat de JBL Spot speakers binnen zijn en mijn setje is compleet. Rust, orde, netheid en overzicht. Mijn nieuwe motto ;-)
Stats:Pics:
- 20″ (1680×1050)
- Intel Core 2 Duo 2.16 Ghz
- 2Gb geheugen
- 250Gb hardeschijf
- 256 MB videokaart
- Duallayer DVD brander
[afbeelding]
Picture 1: even dichtbij
[afbeelding]
Picture 2: en van veraf
Kortom, kben blij
AdiumOMEGA_ReD schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:01:
[...]
wat is dat blok wat links boven in je scherm staat?
Verwijderd
Verwijderd
Maar de mensen die dat vragen hebben waarschijnlijk zelf geen mac denk ik zo want anders zou je het wel weten. Dat is hetzelfde als windows mensen vragen "Staat er ook msdos op een mac ?" als ze een shell scherm zien.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:35:
er zou haast een "Groot dit is Adium, het is super" topic moeten komen, zoveel vragen als daarover gesteld worden in dit topic en het grote applescreenshot topic...

'im on ur keyboard watching your pr0n'
lolbagagedrager schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:21:
[afbeelding]
'im on ur keyboard watching your pr0n'
ik denk dat tie meer doet dan slapen en je pr0n bekijkt
http://www.geekculture.com/joyoftech/joyimages/414.gif
Tuurlijk niet, toen mijn eerste mac kocht wist ik ook niet van het bestaan ervan. Heb zelfs nog een tijdje msn gedraaid. Toen ik ook in dit topic adium op een mac zag staan en vroeg ook meteen wat het is... Het is natuurlijk niet zo dat als je een mac hebt dat je dan alle programma's kent die ervoor te krijgen zijn. Daarom is zon soort topic juist leuk!Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:26:
[...]
Maar de mensen die dat vragen hebben waarschijnlijk zelf geen mac denk ik zo want anders zou je het wel weten. Dat is hetzelfde als windows mensen vragen "Staat er ook msdos op een mac ?" als ze een shell scherm zien.
Verwijderd

Je ziet hier m'n Mac Mini 1,42 GHz (PPC) staan met daar aan een 23" Apple Cinema Display. In de hoek staat de monitor van m'n Windows systeem (maar daar zal ik jullie niet mee vervelen.. bovendien, die gebruik ik nauwelijks meer). Daar weer onder staat m'n Sun Ultra 1, uit pure nostalgie.
Wacom tekentablet is van Qlone geleend.
En hier laat ik m'n rommel:

Zodra ome Jobs versie 5 van ons geliefde OS vrijgeeft ga ik kijken of ik me een beetje vlotte Intel Mac Mini kan veroorloven. Want Exposé op m'n mini op 1920x1200 is helaas toch een beetje een slideshow.
Ik kan overigens iedereen die 't zich kan veroorloven de Cinema schermen aanraden. En iedereen die 't zich niet kan veroorloven ook (maar die moet dan even doorsparen). Ze waren recent afgeprijsd, en ik zat er al verlekkerd naar te kijken, dus toen moest 't maar
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2007 22:13 ]
Verwijderd
Ik heb eens in de winkel zitten spelen op een Intel mini: 30 finder windowtjes open en dan kijken hoe soepel F9 nog is. Dat gaat toch aanmerkelijk soepeler dan op mijn mini, waar 't soms echt een slideshow is (om maar niet te beginnen over dashboard).tweak_dude schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 22:15:
Een Mac Mini met onboard videokaart gaat expose op die resolutie ook niet super soepel trekken
Maarja, beetje luxeprobleem dit...
Wel's van witbalans gehoord?Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 22:09:
Van Qlone moest ik als ik m'n bureau had opgeruimd hier eens een post maken, dus bij deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Ik wel, m'n camera alleen niet. Die kan niet overweg met halogeenlicht. Ik zal eens kijken of ik wat betere foto's kan maken.
appel-shift-bVerwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 21:16:
[...]
Ik wel, m'n camera alleen niet. Die kan niet overweg met halogeenlicht. Ik zal eens kijken of ik wat betere foto's kan maken.
appel-shift-l
Doen wonderen in photoshop. De meest gare photo uit mijn telefoon cam lijkt opeens goed.
Verwijderd
Ik wil ook een ACD

En zo negeer ik koninginnedag
[ Voor 36% gewijzigd door Sjoewe op 30-04-2007 13:10 ]
Nah. Brengt genoeg licht op hoor zo'n MBP scherm, nergens last van.lh-Online.nl schreef op maandag 30 april 2007 @ 14:17:
Kijkt dat niet extreem rot zo, met die zon op je scherm?
ghehe, ja, hoewel die LaCie drives in een nette verpakking zitten (in tegenstelling tot menig concurrent) blijven het lelijke dingen. Vooral de kabels die eraan zitten maken het een rommeltje.Sjoewe schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:58:
Haha, jij hebt je Lacie baksteen ook daaronder gemoffeld.
Ik wil ook een ACD
[afbeelding]
En zo negeer ik koninginnedag
ACD zijn mooie schermen. de centen wel waard. Dient ook als tv.
je maakt me trouwens niet wijs dat je veel kan zien op je scherm. op mijn Powerbook zie ik niks buiten, zelfs niet met de zon aan de andere kant op een dag als vandaag... bovendien, Koninginnedag in de eigen tuin?
En ik ben door mn rug gegaan. dus zitten is wel prima
Maar ontopic
Mag ik die wallpaper met de schoenen (de krant heb ik alt-h schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:38:
[afbeelding]
oldschool PowerBookje
nieuwe Cinema Display
en wat randapparatuur
en de krant
leoaq.fm // Jeune Loop
Dit topic is gesloten.
Een paar regeltjes:
# Ga niet teveel offtopic, dit is een bureau pats draadje en niet een helpdesk/vragen draadje. Het is dus niet zo dat je helemaal niks mag vragen over de setup van een ander, maar begin niet met vragen "welke mac moet ik kopen" enz. :).
# Maak a.u.b. 2 foto's. 1 van je bureau in originele grootte en 1 preview daarvan. Deze preview is dus het bureau alleen dan verkleind naar 560x420 pixels, middels een programma als gimp o.i.d. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien.
# Vertel wat over je Apple en misschien ook over de dingen er omheen.