Toon posts:

Resolutie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

momenteel ben ik aan het kijken voor een lcd tv voor in mijn woonkamer en mijn keus gaat uit naar de samsung LE32 R71. Nu zag ik toevallig een aanbieding van een plasmascherm:
solara PL4215TN. Ik heb meteen de specificaties vergeleken en bij de samsung is de contrastratio 5000:1 en resolutie 1366 x 768 pixels en bij solara is contrastratio 10000:1, maar resolutie is WVGA 852x480. Mijn vraag is, hoe erg is het resolutieverschil en raden jullie mij aan om samsung of solara te nemen? Weet iemand toevallig in welke winkel ik de solara zou kunnen bekijken?

Alvast enorm bedankt.

groeten!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59

voodooless

Sound is no voodoo!

Aller allereerste, welkom op GoT :w

Als tweede wil ik je op een aantal dingen wijzen:
1. Groeten is niet nodig. We kunnen allemaal lezen wie je bent en een groet neemt alleen maar plaats in op het scherm en natuurlijk de database ;) . Wil je toch de groeten doen, zet het gewoon in je signature.
2. Lees even: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime , en met name hoe we verwachten dat je een topic begint. Hier zijn nogal wat dingen op aan te merken namelijk, met name de topic titel. Die is wel heel erg mager! Daarnaast wordt verwacht dat je eerst zelf op onderzoek gaat naar een antwoord, en dat je daar in je topic start blijk van geeft.

Ontopic: Dat plasma scherm is niet HD ready. Ik denk dat je daar spijt van gaat krijgen als je er een console, of later misschien een HD TV decoder of bleuray HD-DVD speler op wil ansluiten. Je mist dan toch heel wat resolutie, en dat is zonde, hoe mooi zo'n plasma scherm ook is.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?