Toon posts:

Final Tear 3 70% voltooid testers gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen Final Tear 3 (de game die ik nu aan het maken ben) is op het moment 70% voltooid, en aangezien de game grotendeels af is zijn de selectie rondes begonnen voor het testen, het daadwerkelijke testen gaat waarschijnlijk over 2 tot 3 maanden gaat plaats vinden.

Dus ben jij de gene die graag al de foutjes nog uit me game gaat halen en bij jij de gene die graag het spel kan spelen voordat hij uitkomt dan is het tester zeker iets voor jouw

Als je geïnteresseerd ben hoef je alleen maar het formulier van de link in te vullen en naar mijn e-mail adres toe te sturen (staat in het formulier).

link inschrijf formulier -----> http://www.zshare.net/download/ft3inschrijf-xls.html Smiley

Voor de gene die niet weten wat Final Tear 3 is -----> Final Tear 3, zelfgemaakte game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-10 12:56
Ik heb je eerder al eens verteld dat je de zaken aangaande FT3 gewoon in Final Tear 3, zelfgemaakte game kunt plaatsen. Daarnaast valt dit eigenlijk onder werving en is dit dus niet toegestaan op GoT ;) Omdat het echter een mooi project is sta ik het deze keer wel toe, maar dan wel via bovenstaand topic :)

Dit topic is gesloten.