Sinds een aantal weken herkent mijn macbook mijn wireless netwerk niet meer automatisch bij het opstarten. Het netwerk staat ook niet in de lijst als ik op het wifi-icoontje in de menubalk klik. Als ik op "Anders" klik en de naam van het netwerk intoets lukt het eerst niet (ik ben te lui om het wachtwoord in te toetsen, dus meldt hij zich waarschijnlijk niet goed aan), maar vervolgens staat het netwerk dan wel in het menu. Als ik het dan aanklik, gaat alles goed. Kennelijk heeft hij het wachtwoord dus wel onthouden.
Hij geeft het netwerk dus eerst niet aan, maar als ik de naam zelf intoets wel (en signaalsterkte is trouwens 100%). Tot voor kort was dit nooit een probleem, dan meldde hij zich automatisch aan. Het zou trouwens best kunnen zijn dat dit verband houdt met de laatste systeemupdate, maar dat weet ik dus niet zeker.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
TIA,
R
Hij geeft het netwerk dus eerst niet aan, maar als ik de naam zelf intoets wel (en signaalsterkte is trouwens 100%). Tot voor kort was dit nooit een probleem, dan meldde hij zich automatisch aan. Het zou trouwens best kunnen zijn dat dit verband houdt met de laatste systeemupdate, maar dat weet ik dus niet zeker.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
TIA,
R