[feat] Afbeeldingenbrowser bij posts

Pagina: 1
Acties:

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 09:01

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
Nu ik toch aan de gang ben, zal ik meteen maar een nieuw idee de wereld inhelpen. De post met betrekking tot mediaplayer 11, heeft 1 plaatje van het album overzicht. Liever zie ik hier een plaatje van de player zelf, en dus had ik het volgende idee;

zou het mogelijk zijn om een array van afbeeldingen aan een post mee te geven, waarmee je met behulp van bijvoorbeeld Ajax door de afbeeldingen heen kunt scrollen? Hetzelfde heb ik eens eerder gemaakt, maar is door middel van copyright niet aan jullie over te dragen, al met al zou het erg mooi en nuttig zijn, omdat je niet meer van de pagina afhoeft.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik citeer even onze ontwikkelaar:

(crisp) ja, natuurlijk is dat mogelijk. maar realisatie is niet bepaald triviaal

Met andere woorden, het idee is goed en wel iets om over na te denken. Maar op korte termijn zal het er niet van komen. Maar we houden het in het achterhoofd. Vooralsnog zul je je moeten behelpen met het web1.0-linkje dat naar een overzicht van meerdere plaatjes linkt :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 09:01

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
:p thanx, leek me wel een goede "feature" als in: 'leuk voor als we een keer een db aan het mergen zijn'