Driver problemen of 7800 gtx problemen?

Pagina: 1
Acties:

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:15
Ik zit al een tijdje met het volgende probleem:

Ik ben battlefield 2 aan het spelen met 100 fps en het spel blijft in een keer hangen, geluid blijft ook hangen. Je raakt een beetje gefrustreerd en ramt een keer op een knop op je toetsenbord. BF2 vliegt eruit en ik zit ineens weer op het bureaublad, maar niet op resolutie 1280x1024 maar 640x480 8)7

probeer ik de resolutie weer terug te zetten naar 1280x1024 in het controlpanel maar dit weigerd ie. Een keer rebooten lost het probleem op.

Dit probleem kan goed 2 keer in een uur voorkomen. Ik heb de nieuwste drivers 91.47

Is dit nu een driver probleem of toch een probleem bij de videokaart?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

maxoss schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:44:
Ik zit al een tijdje met het volgende probleem:

Ik ben battlefield 2 aan het spelen met 100 fps en het spel blijft in een keer hangen, geluid blijft ook hangen. Je raakt een beetje gefrustreerd en ramt een keer op een knop op je toetsenbord. BF2 vliegt eruit en ik zit ineens weer op het bureaublad, maar niet op resolutie 1280x1024 maar 640x480 8)7

probeer ik de resolutie weer terug te zetten naar 1280x1024 in het controlpanel maar dit weigerd ie. Een keer rebooten lost het probleem op.

Dit probleem kan goed 2 keer in een uur voorkomen. Ik heb de nieuwste drivers 91.47

Is dit nu een driver probleem of toch een probleem bij de videokaart?
Dat zijn in ieder geval de nieuwste drivers.

Wat heb je zelf al geprobeerd, geconstateerd of veranderd aan de instellingen of error-logs van Windows, BF2 en mogelijkerwijs de voltages/temperaturen van je PC?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Welke versie speel je van BF2?
De orriginele V1.0 heeft namelijk van random geheugen probs...

• maxoss
helemaal niks veranderd aan instellingen. Temps zijn gewoon goed, ook nergens een error te zien.

Ik heb de top versie en die is standaard overclocked. Misschien een idee om de kaart iets terug te clocken?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

maxoss schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:51:
helemaal niks veranderd aan instellingen. Temps zijn gewoon goed, ook nergens een error te zien.

Ik heb de top versie en die is standaard overclocked. Misschien een idee om de kaart iets terug te clocken?
Neuh, ik heb zelf een Asus 7800GTX/TOP; nog nooit aan teruggeklokt, ook niet voor BF2.

Ik zou de handleiding van BF2 er eens bij pakken; je kan zelf een error-log laten maken door/via BF2 bij een crash en deze zelf uitlezen en/of verstrekken aan EA voor support.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

maxoss schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:51:

Ehm versie van BF2 ;)

BF2 V1.0 had namelijk de neiging om af en toe gewoon random terug te keren naar windows zonder reden...

Niks geupdate ooit aan BF2?
dan ff dit downen: http://gamershell.com/download_15375.shtml

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 11:58 ]

• maxoss
MAX3400 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:52:
Ik zou de handleiding van BF2 er eens bij pakken; je kan zelf een error-log laten maken door/via BF2 bij een crash en deze zelf uitlezen en/of verstrekken aan EA voor support.
Ik zit te zoeken in het boekje maar kan niks vinden over error-log?
wat denk je zelf, tuurlijk zit ik in 1.4 :z

Verwijderd

:P

Naja was te proberen 8)7

• maxoss
ok heb wat gevonden aan error-logs.

staan in mijn documenten-> battlefield 2-> dmp

hier staan wat logs als je game is gecrasht. Ik kan deze openen met kladblok maar dan...

kweet niet goed wat ik er mee moet.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-07 13:01

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

als je even uitzoekt hoe je bf2 windowed draait (verwacht zelf achter de snelkoppeling ....exe[spatie]-windowed toe te voegen) zul je op t moment van vastlopen op de achtergrond (eventueel dat je je windowed bf2 moet minimaliseren of verschuiven) een foutmelding zien waarschijnlijk met deze tekst letterlijk in google of ea tech forum te zoeken zul je eventueel al wat verder komen..

Succes, dude !

sarcastic mode: hehe eindelijk eens rust, zonder continue te moeten zoeken naar een shelter... damn die gast owned in een plane.. :/ >:) ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Pagina: 1